marți, 26 ianuarie 2010

My B'Day :))

Si acum..fericire cat cuprinde!
Asta pt ca nu vreau sa pun supararea si fericirea in acelasi post..
Cea mai frumoasa de pana acum!!!!! :)))
Ubi ubi ubi meu e taaaareeee nebuuuuuun!!!!
Asadar! ziua inceput asa:
O furnica duce-n spate
Un graunte jumatate
"Incotro mergi surioara?"
"Ia ma duc si eu la moara!
Ca-s grabita si-s grabita
Si mi-e casa neingrijita
Si mi-s rufele la soare
Si copiii cer mancare!
Ca la noi in musuroi
Unu face, zece strica
Si de n-as fi eu voinica
Ar fi vai si amar de noi!"
Asta e elogiu..pt ca sunt harnicuta!:))
Apooi..fuga la gara si..ce surpriza a facut? scumpi? M-a rapit! 4 zile!! din banalul cotidian si a inlocuit belelele zilnice cu..statul de printesa!!! :)) Toate dorintele au fost indeplinite!! atat de frumuoooos! :)) pai! ca sa fie ceva extraordinar, ce s-a gandit mami meu? daca tot traim aceleasi povesti in acelasi oras, pe aceleasi strazi incat ajungi sa nu mai remarci frumosul, impovarat fiind de tot "cenusiul"..hai sa punem strop de culoare! si sa vedem orasul asa cum e: frumos! incat vin strainii sa-l viziteze! :) si uite asa am ajuns la o pensiune draguta foc..cuib instant de nebunii si fericire!!! :)) si am avut o alta casuta pt 4 zile! :))cate nebunie!!! :)doar noi doi! nederanjati de nimeni! evadati in marele oras! numai Ubi putea face asa ceva! "Hai sa traim orasul si altfel!" In acele zile nu am mai gatit, nu am mai facut curat, nu am mai mers la munci!Ne-am plimbat pe strazi si am mancat la restaurant in fiecare zi..toaaate numai papa bun!:)si apoi la "cotet"..doar noi doi! mangaieri, pupicei, dragoste! si tort de inghetata: fistic cu martipan! si sampanie! si fructe! asta numai in prima zi!!
Apoi..ziua 2: dimineata trezit tarziu..dragoste nabadaioasa domle!!:))ma scuzati da' intervine cenzura aici! :))
pranz unguresc, gulas bun-bun, si palinca din partea casei si clatite si plimbari prin frig si tineri de mana ca sa ma incalzesc de la sobica mea..:) si rasete si fericire! Si popas la cuib ca sa ne incalzim inainte de filmul de la mall si..intentia era buna..dar..un pupicel si inca unul..si inca unul si gata! prizonieri la cuib!:))consecinta? ora 23 si morti de foame! asa ca..ce ne facem? mancam fructe? bem sampanie? been there, done that! not enough! :) asa ca..imprumutat de la receptie "pagini albe" si..gata! comanda e gata!..asteptare..foamea crescanda..beepul soferului, eroul meu se imbraca si iese in ger si se intoarce cu comoara!!!! viiiictorieeee!!:))pizza halita!! foaaarte buuuun! si foooartee sanatos! stiu! :))
Ziua trei: fericire cat ziua 1 si ziua 2 la un loc!! :)minunat!!! minunat!!!:)) Ziua 4: toate nebunelile din primele trei zile!!! si alinturi si rasfaturi si...Zi ca in povesti! 4 zile si 4 nopti! :)))da...luni la munci..direct din pensiune!! toata ziua eram cu ochii larg deschisi!! day dreamin' la puiul meu!! taaare frumos!!! daaaaaaa!!!!! :))
 




 




Cam asa..in lini mari! :)) dar zau ca nu exista cuvinte care sa cuprinda atata fericire!! scumpi meu e geamandura mea!!! Te iubi taaare mult!!!!!! Dai seama ca weekendul asta trebuie sa ma ridic la nivelul celui primit??? e ziua scumpului!! si mergem la Sinaia!!:)) inca putina rabdarica........



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu