sâmbătă, 30 aprilie 2011

Life's joys!






















Mica vacanta inaintea vacantei de Pashti! a fost superba pt ca nu a fost planificata si dupa o noapte in oras cu prietenii, a doua zi am fost la munca mai mult adormita decat vie, dar fost superb pt ca am plecat mai repde de la scarbici si am intins-o, caravana cu masinile, catre munte! senzatia a fost....suuuperba, chiar daca judecand la rece ai zice ca nu am facut mare lucru "am fugit o dupa-amiaza in Sinaia"! daaar..faptul ca am fugit din birou, am mers prin soare si ne-am plimbat si am povestit cu totii, in timpul cand de obicei stateam in fatza monitorului cautand prin jaluzele un coltisor de cer si o raza de soare...Ei bine, toate acestea au facut ca ziua la munte sa fie fantastica! :)
Si daca mai tii cont ca ziua a fost petrecuta cu prietenii...ce poate fi mai frumos?? :)
A! dupa turul Pelesului si al Pelisorului am mers si la expozitia tematica din incinta castelului, asa am aflat ca decateva ori pe an sa fac expozitii cu teme unice, avand ca exponate piese din "visteria" castelului, piese ale familiei regale. Ce mai..pentru fete a fost..perfect! :) ne si imaginam cum am "pufai" parfumul si ne-am aranja in oglinzile perfecte de Murano! :)
si timpul a trecut repede, chiar daca eram lesinati de foame, dar totl s-a rezolvat rapid cu o tura la Irish House! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu