miercuri, 29 septembrie 2010

Ce de ganduri...

Anul trecut eram nitel indragostita de toamna! a fost tare calduroasa si insorita, ce mai..parea o primavara! si imi placea teribil de mult sa-mi beau ceaiul pe perna mutata langa geam si sa privesc frunzele colorate prin perdeaua vaporoasa! tocmai terminasem de amenajat "cuibul", asa ca..mi-a placut toamna trecuta!
Anul acesta, pt ca nu am simtit vara(cat am stat in tara am prins vreo 3 saptamani calduroase, in rest numai ploaie..) nu prea sunt fana toamnei. Acum, ce-i drept..concediul cu Ubi a facut ca vara aceasta sa fie cea mai frumoasa! masinuta, drumurile prin tzara, noi doi nebunei ca doi haiduci..mmmm..superb! Vreau neaparat sa facem ceva super si din toamna asta ubire, tine cont!
Sa revin la "toamna"! ca sa-mi induc "starea de bine" am recurs la o intreaga recuzita: frunze decorative prin casa, stickuri lipite pe geam, plimbari prin padurea colorata, esarfe, bascute, ceaiuri de toamna, machiaj de toamna..inca mai caut frumusetea toamnei!Planuisem cateva lucruri pt toamna asta, voiam un concediu "reloaded" si probabil ca de aceea inca nu iubesc toamna, dar cum speranta imi face cu ochiul..mai astept!
Si ce m-a facut sa nu privesc morocanoasa pe geam? o patanie petrecuta pe plantatie! terminasem taskul pe ziua respectiva, chiar ma grabisem sa termin  mai repede ca sa-mi ramana si mie putin timp de limpezit gandurile. O ciudatenie a biroului, pe nume Sharoana, ce moare de grija altuia..(nici nu pot scrie ce-mi trece acum prin cap pt ca ma chinui sa fiu decenta), fiinta roasa de invidie si frustrari, a observat ca am timp de hlizit cu o colega si foarte mieros i-a sugerat sefului sa imparta cu mine taskul ei pt ca totul sa fie terminat la timp. Evident ea nu-si terminase treaba pt ca se vanturase prin toata firma cu plasutele ei de mancare..si zau daca ati vedea-o..n-ati zice ca bat campii! Binenteles ca m-am revoltat, mai ales cand am auzit ca din cele 8 desene ea propusese ca eu sa ma ocup de 6 (corecta repartitia, nu??)..si asta in conditiile in care desenele sunt "specialitatea" ei pt ca in proiectare e varza! asadar expertei in desene ii ajungeau doar doua desene! ma pun eu pe revolta contra nedreptatii din lume "gata domle! nici eu nu mai fac nimic! sa faca altii in locul meu pt ca eu ma plimb!", ce mai! eram ca o leoaica in cusca! seful de proiect, "corect" fiind decide ca am dreptate! si-o pune pe cucoana sa-si faca desenele! victorie!!! asa-i? ei bine..nu!! mie imi da un task 3D, ce trebuia facut pana a doua zi! asa ca, iar, am ramas peste program, iar masini schimbate pana acasa, iar oboseala crunta..Lectie de viata! daca ramaneam cu cele 6 desene, oricat de nedrept parea la prima vedere, terminam la timp si plecam frumusel acasa, fara alte probleme! in schimb, "cautandu-mi dreptatea", am scapat de un task ca sa dau de altul ce m-a tinut prizonier pe plantatie pana seara! si m-am gandit: cine stie de cate ori in viata ne-am lamentat in fatza lui Dumnezeu ca ne da incercari prea grele, prea nedrepte..si cine stie de fapt, de cate probleme mult mai grave ne-a tinut departe!!..Asa ca mi-am propus sa fiu mai rabdatoare, sa inteleg inainte si apoi sa sar la atac, daca e cazul!
Nu stiu exact de ce, dar anul acesta, desi a trecut mai repede decat precedentii, desi nu s-a terminat inca, simt ca a fost unul "protejat"! s-au intamplat multe lucruri frumoase, am fost mai matura si mai fericita, am fost mai rasfatata..ceeee mami? asa e! :) ma simt mai..altfel decat la inceputul anului! mai bine! asa ca sper! sper intr-o toamna frumoasa! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu