sâmbătă, 6 februarie 2010

Dupa cum am promis....

Nici ca se putea mai bine! sambata dimineata, lumina se chinuie sa intre in camera prin cele doua straturi de perdelute colorate(pruna si cogniac..;p...uaaaaaau ce ma pricep! ;p), stau cu laptopul in brate langa sobita mea (Vladutzu), stelele sunt pe tavan-ok, inimioarele pe pat-ok, totul e numai bun pt depanat amintiri! Weekendul trecut pe vremea asta..era ziua Dutzului! :-x Luati-va cafea..sau ceai..sau ciocolata calda, ca ma pun pe povestit!;)
Vineri, dupa o goana nebuna de la munca(autostop, 2 busuri schimbate, o tura pana la bancomat, bagaje luate de acasa, fuga la gara)ne suim in tren! frumos! chiar frumos! am luat personalul, curatel si calduros, intr-o ora am ajuns in Sinaia(face mai mult ca un tren rapid doar cu 10 min si costa jumate de pret).Lasasem orasul noros in urma si de cum ne-am apropiat de Sinaia vedeam cum straluceste soarele! nu mai putea de nerabdare! m-am infiintat in fata usii(ca sa cobor prima din tren;p) inca de la Poiana Tapului si topaiam de pe un picior pe altul de nerabdare! Dutzu statea calm..si ma veghea sa nu apas pe vreun buton..;p..Iaca pozeeee:
Pozele sunt facute in aceeasi zi! uite ce senin era cerul in noul nostru oras! Catzeloii erau in comitetul de primire!.Da..sa nu trecem peste momentul de criza! Vila era situata in locul unde se agata harta in cui pe peretele garii, si am incercat sa dibuim drumul cel mai scurt, bineinteles ca nu l-am gasit pe cel mai scurt(pe care l-am gasit insa a doua zi) si ne-am petrecut vreo ora urcand strazi si alte strazi si incercand sa ridic moralul Dutzului incarcat cu toate bagajele..dlagul de el! :-x Intr-un final am ajuns "acasa", o cladire alba ce stralucea in soare, ..."la vulturi" ;) Ne-am cazat la mansarda, camera mare cu balcon, atat de frumos intra lumina in camera..Iar privelistea..de vis! munti in jurul nostru si un cer mare si turcoaz, fara blocuri, fara galagie..doamne! cat de minunata era linistea aceea!! Las pozele sa vorbeasca!
 
In prima seara n-am mai coborat in oras..oboseala maica! mancat papa bun pregatit de acasa (eeeezi? d-aia sunt furnicuta voinica! ;p), povestit, iubirit, povestit si tot asa! :))
Sambata dimineata m-am trezit de nerabdare si imbracata cu haina Dutzului am iesit pe balcon, alte poze..am respirat..cu toti plamanii..ce fericire!! s-a trezit si sarbatoritul si a inceput ziua de alintat! ca doar trebuia sa-i intorc favorul weekendu-ului trecut! ;) Dupa dragalitul de rigoare si micul-dejun..hop-tzop in oras! pe drumul scurt evident! era o minunatie drumul! coboram multe trepte cu felinare, panorama era diferita la fiecare metru, eram incantati ca doi copii! treceam zilnic pe langa casa cu bunatati in geam (o s-o gasiti cu siguranta!;p), si in final am ajuns in oras! euforie totala! dupa privirea scumpului mi-am dat seama ca sunt pe drumul bun! o sa fie un weekend pe cinste! ;)
Alte puoooozee:


Nu mai fusesem in Sinaia de ceva vreme..si tare frumoasa a fost reintalnirea! Cladiri vechi, pline de istorie! imi imaginam perioada de aur a statiunii, boieri alesi cu soatele lor, cu domnisori scoliti peste hotare, ce recreeau acasa atmosfera oraselor europene! Nu e deloc usor sa dezbraci Sinaia actuala, de formele ei greoaie, "moderne", de "creatiile"pline de "farmec" ale celor care cred ca banii multi ii fac peste noapte arhitecti..Dar daca ai rabdare sa cauti bijuteriile..merita totul! Nu am pozat urateniile grosolane, am ales cateva frumuseti..Ne-am plimbat prin magazine..cumparat una-alta..si iar una-alta..:)) Venise seara si deja ramasesem fara combustibil dupa atatea ore de mers..si.."cina in oras":) restaurant haiducesc, cu animalute impaiate..oooof! imi venea sa le dau jos! mi-era asa mila de ele!..de mistret mai putin! ;)


Am uitat de Mop!!! cum am putut?!?!? in curtea unei casute micute (pe langa masivitatile vecine) am vazut un mop! latos si latracios! iti dadeai seama unde e capul dupa latraturi! cerea mangaiere si asa l-as fi luat in brate..dar gardul...Si mai avea mopul un vecin mic si galben..hai sa ne jucam si cu el! daca poti! mopul era un egoist fara margini! il ciupea si il musca pe cel mic..incat a preferat sa stea si el departe de mangaiere numai ca sa nu beneficieze de asta si micul abuzat galben..In zilele urmatoare am trecut pe la curtea lor..dar nu i-am mai vazut! ce botic cald avea mopul!!..


Sinaia seara..scuze pt calitatea pozelor..deocamdata asta e! ;p


Pe drumul spre casa, apare langa noi blanosul acesta! si se tot tinea dupa noi..cand deodata..se pune smecherul in pozitie de lupta, tot incordat, se balansa cautandu-si echilibrul (cum fac matzele inainte sa sara pe prada) si-o zbugheste! tinta catre roata masinii care mergea in drumul ei pe strada! fara sa latre, fara alte avertizari! sinucigas de-a dreptul! imi inghetase inima! si facea asa cu toate masinile care treceau pe langa noi! tremuram la fiecare masina! degeaba strigam la el incercand sa-l tin aproape! Costel o tulea la fiecare masina! si apoi se intorcea catre noi, privindu-ne cu mare mandrie: "eeeeeeei?? ati vazut ce stiu sa fac?!?!?" ...Nebunule! tremuram pt el la fiecare pas! Bineinteles ca am cautat un magazin sa-i luam ceva de mancare! norocul lui ca am dat doar de Pedigree..la pliculet! ii era asa foame! nici nu apucase Vlad sa desfaca bine plicul ca deja Costel se lingea pe bot! din trei poze catzelul a mancat tot! si s-a tinut dupa noi pana am ajuns acasa! l-am regasit pe Costel in zilele urmatoare, insotind un alt cuplu, facand acelasi lucru: hatz la roti! si fata se oprea terorizata privind catzelul kamikaze in timp ce el trecea aparent nepasator mai departe!..mi-e dor de catzeloi! sper sa fie bine!
Seara la tv: "Alba ca zapada"..hehehehe...nici ca se putea mai frumos!! :)) eu sunt Mutulica! si Vlad e Morocanosul, cateodata! pt ca in restul timpului eu sunt Alba ca zapada si el e Printul!! :))
Duminica: Pelisorul si Irish House! dar asta in alt post!!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu