miercuri, 24 februarie 2010

Mi-ar place....

  • sa fie ziua mai lunga si sa prind mai mult soare
  • sa dorm mai mult decat cele max 4 ore pe noapte
  • sa ne mutam de aici si sa aranjam apartamentul dupa visele noastre si mi-ar place sa mergem la cumparaturi prin Praktiker si Hornbach si Ikea si sa luam toate lucrurile care ne plac
  • sa am flori in vaza in fiecare zi
  • sa citim mai mult de o ora indiferent de toate pataniile dintr-o zi(deocamdata sunt pe drumul bun..4 carti citite pana acum si altele doua in desfasurare ;p)
  • sa ne plimbam dimineata ca sa vedem rasaritul de soare si apoi sa ne reintoarcem acasa la dormit
  • sa avem masina si sa colindam peste tot in lung si-n lat
  • ca inghetata sa nu aiba calorii si sa nu-mi faca gatul rosu
  • ciresele sa fie mari cat o...piersica
  • sa gasesc geanta "aceea" si palaria "aceea"(le am pe ambele in cap si stiu ca pana la urma le voi gasi)
  • sa vina caldura ca sa iesim la alergat
  • sa ne schimbam mai repede telefoanele (amandoi pui! ;p)
  • sa gasesc alt loc de munca
  • sa castig ceva mai bine decat un sofer de tir...:(((
  • ca oamenii fara constiinta si fara caracter sa nu poata ocupa functii de conducere
  • sa nu conteze pilele si relatiile si rasplata sa fie "pe bune"
  • sa nu mai existe intrigi si jocuri de culise
  • sa am in fiecare zi taskuri in care sa-mi folosesc creierasul si sa simt bucuria aceea care insoteste un "bec aprins"
  • sa zic "asa domle! asta-i treaba serioasa"
  • ca mincinosii sa fie repede "cititi" de toata lumea si prin urmare ignorati
  • sa cumpar culorile pt pictura(astept salariul..)
  • sa-i daruiesc Vladutului tot ce am in gand ;p
  • sa fac Vladutul fericit
  • sa nu mai avem piedici (prea mari) in drumul nostru
  • sa implinesc visele frumoase
....lista ramane deschisa! o sa contiunui cand imi mai amintesc...:)
Multzumi pt cadouri Scumpete!!!!! :-x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu