sâmbătă, 16 noiembrie 2013

HW-45

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

16 comentarii:

  1. Cat de simpatice sunt animalutele:x si bebele din filmulet e simpatic:x Bine ca am fost ieri pe la flocosenia mea mica la tara ca altfel imi faceai un dor de ea ...:x bine, mi'ai facut oricum, dar e mai micut:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place poanta din prima poza, zici ca a bagat-o intentionat cu capul in castron. In rest m-am distrat pe cinste, inclusiv cum vine in nas bebeul...

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasă fotbalul în plata lui.
    Happy Weekend !

    RăspundețiȘtergere
  4. O galerie superba de imagini :) Pisicile in pungi sunt mortale! :)))
    Iar copilasul care cade in nas... ce sa mai zic? E un dulce.
    Happy weekend, draga Mona! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. E tare dragut bebe!
    Numai bine va doresc!

    RăspundețiȘtergere