sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Love gadgets

 
 
 
 
Foarte utile! foarte! :) mai cu seama cand esti o mama atomica ce face 10 chestii odata, 5 din ele sfarsind haotic :) tastaturi spalate cu ceai, cafea, cola, suc. Ceasuri stropite cu de toate, si daaa! "butonatul" telefonului in timp ce imping caruciorul! anything can happen! :)))
Glumesc .....oarecum!  am fost mult mai bomba (dar nu atat pe cat sunt altii dupa cum povesteste Ubi, thanks God!), dar de cand avem bebe m-am mai "adunat" :)
Si totusi, pt zilele zuze...:)

4 comentarii:

  1. Un SmartWatch m'ar tenta si pe mine, sincer :-? de ceva timp tot urmaresc unul, dar cand fac si eu rost de niste banuti pentru el ajung sa'i cheltuiesc pe altceva....
    Dar in viitor, apropiat sau indepartat, o sa ajung cu un smartwatch la mana :))
    Tastura da, e ok sa poti sa o pui sub jet de apa si sa se curete, dar pe mine ma tenteaza mai mult una flexibila :d
    Si mi'ar fi utila si ultima chestie :)) adica inainte cand aveam telefon cu taste scrisesem atat de multe mesaje intr'o anumita perioada incat ajunsesem sa pot sa scriu foarte repede si fara sa ma uit la taste sau la ce scriu. Acum cu touch'ul e mai greu...inca n'am ajuns sa am acea dexteritate de a scrie corect si repede fara sa ma uit, deci mi'ar fi util sa nu intru iar in stalpi (bine, aproape intrat)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) si eu mi-am pierdut rapiditatea de cand cu touchscreenul! :) dar intro vreme si eu scriam fara sa ma uit! :))) cate lucruri ne invat dragostea! :)

      Ștergere
  2. Tastatura aceea cred ca imi face cu ochiul, restul......nu prea! :))
    pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si stickurile sunt faine! poti sa vizualizezi folderele fara sa ai nevoie de un calculator!

      Ștergere