joi, 28 noiembrie 2013

Yaaam :)


6 comentarii:

  1. Hei, oameni frumosi!
    Am trecut sa va salut. Tot frumosi si plini de iubire sunteti. Va imbratisez pe toti trei cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieeeei! ca de obicei te primim cu mare placere! ne bucuram ca nu ne-ai uitat! :) mai scrie ceva din cand in cand si pt noi....cei ignoranti de FB! :)

      Ștergere
  2. Ca orice femeie imi sare in ochi manichiura care e foarte faina, si eu folosesc tot nuante de rosu, bratarica, si milkaaaaaaaaaaaaaaa preferata mea, n-am incercat varianta asta. Cred ca e yamyy, yam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nuanta asta are si un usor sclipici, discret! i-am facut proba pt Sarbatori :)
      E buuuna Milka asta, deocamdata e in top! inca n-am desfacut-o pe cea cu cafea...:)
      Bratarica e veche, are vreo 6 ani vechime, dar inseamna multe pt mine, asa ca o port :)

      Ștergere
  3. Milka dark si Milka desert:x si Mika cu capsuni :x Pe asta inca nu am incercat'o:-?

    RăspundețiȘtergere