miercuri, 20 noiembrie 2013

Hapciu

Prima raceala a lui bebe....uau! caaat stres! cate emotii! cate mustrari de constiinta! cate vorbe de duh mi-am zis mie pt ca "nu am avut grija de bebe", etc. Pana cand am mers la cabinet si printre zambete si vorbe "glumoase" imi spune omu cu tricoul hazliu (pt ca acolo nu se poarta halate albe) ca e perfect normal, chiar benefic bebelului sa raceasca, asa face anticorpi si chiar sa ma astept la 4-5 raceli in prima iarna pt ca asta ii asigura niste anticorpi destepti mai incolo. Si normal ca a ras cand m-a auzit cum ma invinovateam eu...Eeei, am plecat de acolo cu un moral mai bun si cu mult curaj. In prima raceala bebe nu a facut febra, ne luptam doar cu secretiile nazale si cu tusea. A trecut in vreo saptamana, doar Vibrocil seara si in rest odihna, caldura, casa aerisita si noroc! A venit apoi a doua raceala dupa ceva vreme! Asta a coincis cu aparitia celor doi dintisori, asa ca maraiala bebelului a fost si mai si. Si febra cam tot de acolo. De data asta Nurofen de 3 ori pe zi si Vibrocil dupa igiena nasucului. Panadol in cazul in care febra crestea mai mult. Ceea ce nu s-a intamplat, pt ca am recurs la leacuri babesti: comprese de sosetute cu apa si otet. Foarte bun remediu, bebel mirosea ca un castravecior murat :)
Ideea e ca in astfel de momente mereu se gasesc carcotasi, aia n-ai facut bine, d-aia a racit copilu', mooaaama ce mama mai e si asta ca nu-si ingrijeste copilu', etc. Eeei bine, am dat un IGNORE cat mine de mare tuturor parerilor si mi-am vazut de treaba mea! feels good!

10 comentarii:

  1. Da, desigur ca sunt multi care stiu mai bine.......
    Gura lumii nu o astupa decat pamantul! :)))))))))))
    Chestia e ca-ti dau simtamantul ca nu esti buna de nimic!
    Lasa ca poate vine vre-o alunecare de teren..... si astupa gura! :))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. In teorie toata lumea se descurca mai bine, dar realitatea este cu totul asta. Si ca un fost viitor medic iti spun si eu ca am auzit aceleasi lucruri de le alti medici. Daca racesc copii mai mult cand sunt mici cu atat vor fi mai rezistenti cand cresc mari :) Si in plus oricine mai si raceste pe o asemenea vreme...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te invinovati.Copii sunt copii.Tu sti cel mai bine ce e bine pentru copilul tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu sti ce e mai bine pentru copilul tau.Nu te invinovati.Raceste ca asa trebuie si ca e copil.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu as zice sa nu mai intri in panica pentru orice, adica o raceala nu-i nimic. Chiar si mai multe, asa cum zicea si medicul. Si incearca sa nu-l indopi cu medicamente pe cel mic. Doar daca e strict nevoie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima raceala a unui bebel nu e chiar orice, pt mama cel putin. Dupa, ne-am mai luminat si noi si am fost mai relaxati! :) cat despre medicamente, le evitam desigur, dar uneori au si ele rostul lor.

      Ștergere