sâmbătă, 16 noiembrie 2013

HAHAHAHAHAHA So true! :)))

Am doua doar in geanta! :)))

11 comentarii:

  1. Nu sunt asa fana inraita, dar de un carnetel intotdeauna avem nevoie!

    RăspundețiȘtergere
  2. In ultimul timp folosesc telefonul pentru asta:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si cand e telu descarcat? :)

      Ștergere
    2. Daca telul e descarcat aia nu e vreme de stat departe de casa si de priza :))) Daca nu am baterie la telefon e crima...chiar daca nu am cine stie ce treaba cu el nu ma simt bine daca nu stiu ca am telefonul la mine si ca e deschis. Motiv pentru care am grija sa'l bag mereu noapte la incarcat...si daca am treaba dupa'amaiza il mai bag la incarcat pana ajunge macar 40-50%

      Ștergere
    3. deci tu chiar este dependenta! :) oare-i sanatos? intreb si eu.......:)

      Ștergere
    4. Sanatos?:)) dar ce e sanatos la mine?:)) Nu e sanatos deloc, stiu, dar pur si simplu..e un fel de reflex...cand sunt undeva imi deblochez telefonul doar ca sa'l blochez inapoi :))

      Ștergere
  3. cred ca le-am iubit....... dar mi-a trecut! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am zeci de foi de hartie prin posete. Agendele au pierdut in fata lor. :)

    RăspundețiȘtergere