luni, 11 noiembrie 2013

Sooooo nice

 

10 comentarii:

  1. La tine a venit mosul mai devreme? Frumoase cizmulite.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-mi plac cizmele nici de frica! Sunt ca de baba! :)))))))))))
    Ghetele acelea dintr-o postare anterioara..... alea da frumusete!
    Trusa de fard e ok, imi place, macar ptr culori si forme.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu exceptia unei perechi, toate cizmele mele de iarna au tocuri! iarna asta tb sa fiu ceva mai practica, asa ca.....calcaiul la pamant! :)

      Ștergere
    2. Nu ma refer la toc Mona, nu îmi place modelul! :))

      Ștergere
    3. genul de incaltari care se muleaza pe picior iti fac surprize :)

      Ștergere
  3. Dragut, dar nu chiar genul meu :)) Dar chiar asa...a venit si la tine mosul mai devreme? ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Stii ca la incaltari n-avem deloc gusturi nici macar pe aproape...dar oricum, nu-s singura :)
    Iti doresc sa nu gasesti in magazine acest model plictisitor de ghete.

    RăspundețiȘtergere