duminică, 10 noiembrie 2013

HW44

Somnul previne îmbătrânirea. Mai ales cel la volan ...     -Hai fiule, încă un pas, încă un pas, încă unul, aşa, aşa, micuţ, încet-încet! Marieeee, adu' repede camera video să îl filmăm pe fecioraşul nostru, a venit de la balul de absolvire!
  Stiti care-i diferenta dintre COMPLET si TERMINAT? Daca te casatoresti  cu persoana potrivita, esti COMPLET! Daca te casatoresti cu persoana  nepotrivita, esti TERMINAT! Si daca persoana potrivita te prinde cu persoana nepotrivita, atunci esti COMPLET TERMINAT!
  - Alo!… Buna iubita, ce faci?
- Rau iubitule, acasa, mi-e rau. Tu?
- La intrarea in club, chiar in spatele tau !!!
  
Daca nu reusesti sa-ti gasesti jumatatea, cauta doua patrimi!
 
Toţi oamenii aduc fericire... Unii prin prezenţă, alţii prin absenţă!
  Un poliţist opreşte o şoferiţă blondă şi îi zice:
- Doamnă, aţi întrecut orice măsură. În săptămâna asta aţi călcat deja cinci  pietoni.
- Şi câţi am voie?


- Ascultător: Blocarea afacerii de la Roşia Montană nu înseamnă pierderea de locuri de muncă?
- RADIO EREVAN: Şi închiderea investiţiei de la Auschwitz a însemnat pierderea unor locuri de muncă.


În vânzare au apărut super noile tigăi acoperite cu un strat electronic anti-ardere a bucatelor. Atunci când mâncarea începe să se ardă, automat se deconectează internetul.

În 1872,un galez a inventat prezervativul folosind un maț de oaie.
În 1873,un englez a dezvoltat ideea la scară industrială,sco
țînd mai întîi mațul respectiv din oaie. 

Cum să faci un bărbat:
Încruci
șezi gene de la un urs,un pește și un babuin și vei obține o ființă morocănoasă care bea continuu și se scarpină la...
Cum faci o femeie:
Încruci
șezi gene de la un fluturaș,o vacă și o muscă și vei obține o ființă diafană cu țîțe și care bîzîie continuu după rahaturi.


Cu o lună în urmă so
ția mea a renunțat la cafea, acum trei săptămâni – la dulciuri, cu două săptămâni în urmă – la alcool, iar săptămâna trecută – la țigări… se pare că săptămâna următoare vine rândul meu.

 


"Postarea participă la  jocul HAPPY WEEKEND! - Ediţia 44.". ATENȚIE! Dacă ediția curentă n-a fost încă publicată la momentul când vă pregătiți postarea, puteți prelua link de la ediția anterioară a HAPPY WEEKEND! "

12 comentarii:

  1. Foarte faine glumele si glumitele.O zi cat mai frumoasa si un inceput de saptamana plin de liniste!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bune glumele! :))
    Saptamana minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Glumele cu Radio Erevan sunt bestiale. Intotdeauna!
    Toate-s foarte bune, de altfel.
    Si-mi plac mult-mult si pisicile :) Stii ca sunt pasionata de ele :) Aduc un pic cu motanelul meu. Doar putin :)
    O noapte buna, draga Mona!

    P.S.- Am avut un weekend foarte aglomerat. De aceea am ajuns destul de tarziu si cu pasi de melc...
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar la tot tot asa, nu trebuie sa renunti! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Ma gandesc ca ar trebui sa fie repuse in functiune lagarele dela Auschwitz...sa mai aibe si poporul roman niste locuri de munca...
    Toate bancurile sunt geniale...aia da tigaie :)) chiar mi'ar trebui una pentru cand nu e mama acasa si trebuie sa'mi mai fac eu cate ceva de mancare ca nu am chef sa mananc ce'mi lasa ea :)) Ma intreb de unde pot cumpara una :-?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bune glume!Ce placut sa faci o burta de ras dupa ceva trebaluiala.Cu drag,

    RăspundețiȘtergere