marți, 26 noiembrie 2013

This reminds me

Eram amandoi in timpul facultatii si mergeam cu autobuzul spre casa.Stateam ca de obicei, unul langa altul, tinandu-ne de mana si din fuga masinii vad, pt cateva clipe, doi batranei care asteptau la trecerea de pietoni. Amandoi micuti, usor garboviti. Se tineau de mana si cu mana libera el ii aranja esarfa ei. O purta fundita, sub barbie, si in acele momente i-am vazut ca pe cei mai frumosi! :) Mi-au dat lacrimile pe loc! Clipe ce nu le-am uitat! mi se pare cea mai cea fericire! sa imbatranesti frumos, iubind!

4 comentarii:

  1. Noi , cocosati nu suntem, dar de mana ne tinem, oriunde si oricand! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. .....si ne si pupam! Si in public si in statia de autobuz....... :))))))

      Ștergere
  2. Si mie mi se pare cel mai sweet lucru sa ajungi la batraneti si inca sa iubesti si sa fi iubit:x Asta sper si eu, dar nu se stie niciodata ce ne rezerva viata...Dar am o oarecare doza de optimism >:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai tot ceea ce iti trebuie! si apoi intelepciune, rabdare si o inima mare! :)

      Ștergere