luni, 9 noiembrie 2009

Prima zi

Prima zi
...in care scriu pe blog!
...in care am fugit de la munca doar ca sa plimb cu scumpelu' prin oras ;)

De ce scriu oamenii pe blog? de ce atati de multi in ultimul timp? toti niste mici scriitorasi care-si pun gandurile pe monitoare, desi toti avem prieteni si fiinte dragi cu care sa vorbim oooore intregi!..nu-i asa ubi? ;) eu scriu..pentru bucuria mea! :)

De ce am fugit de la munca?! Pentru ca uneori apasarea a atat de mare incat simti ca ramai fara aer! Lucrezi 9 ore pe zi, rar prinzi jumatate de ora de pauza.."pt ca nu esti platit ca sa iei pauza", pt ca faci naveta zilnic 2 ore undeva in afara orasului, pt ca cea mai mare parte a colegilor sunt unii "maturi", fara scrupule, plini de interese, care au intepenit pe scaunele lor, pe care si le pazesc cu orice pret, plini de invidie si teama fata de un coleg nou ce prinde meseria rapid! ..potential pericol pt ei!...mda! lucrezi ca disperatul fara sa ripostezi, pana simti ca-ti explodeaza capul..si incepe sa-ti curga sange din ureche, dar nu te opresti pt ca vezi cati someri sunt in jurul tau! si in timpul acesta ai un salariu cu care doar supravietuiesti 3 saptamani..pt ca in ultima esti deja pe rosu...:(

Mi-a facut scumpi meu cadou weekendul acesta un ceas! fara nici un motiv! doar pt ca mi-am dorit un ceas de muuulta vreme! tare frumos! ceasul! :) ...ca ubi e perfect! ;) Ceasul e asa cum mi-am dorit! mare, elegant si delicat in acelasi timp! nu!! nu-i de firma!!! uite asa! puteti sa strambati din nas! nu-mi pasa! nu dau doi bani pe fite! si binenteles ca nu am scapat de privirile invidioase ale unora care AVEAU ceas de firma la mana!!!! ''inseamna ca-ti merge bine cu banii!" cuuuum??!! habar nu au de sacrificiul facut! nu! :(( prietenii s-au bucurat!! sincer! s-a vazut diferenta! daca n-ar fi ei..nu stiu cat as mai sta pe acolo!

Si iar ma intreb daca va veni vreodata vremea in care nesimtirea va fi eliminata, in care tupeul va fi dispretuit si nu va mai fi considerat un act de curaj! Va conta vreodata valoarea unui om cu adevarat?? AAAAAAA!!!! Ce lectie am primit weekendul acesta! Dupa ce primisem ceasul (si nu-mi dezlipeam ochii de pe el!.."Nu ma intrebi scumpi cat e ceasul?;)" )si ne invarteam prin magazin, am dat de o persoana ce mi se parea cunoscuta! eeeh! nu i-am dat importanta pt ca eram atenta la ceasul meu!!:)) Dar pt ca raioanele sunt inguste, ne tot ciocneam! Se vedea clar ca-mi evita privirea! se furisa! persoana era cu sotul ei, el tragea de ea sa aleaga nu stiu ce, ea incerca sa plece cat mai repede! la un moment dat a disparut! o cauta sotul ca disperatul! toata agitatia lor mi-a atras atentia asupra "persoanei"! si asa mi-am amintit!! era o femeie care mi-a facut viata amara la vechiul loc de munca! imi faceam doctoratul si trebuia sa publc articole. sa merg la conferinte..ea avea statut privilegiat! era trecuta ca prim autor pe articolele mele, desi doar eu plateam publicarea lor..ce mai! nu-mi ajung orele daca ar fi sa povestesc toate cate le-am trait pe atunci!..Dar cucoana avea bucurii la conducatorul meu de doctorat..asa ca se explica! N-am urat-o! Am vrut doar s-o uit! Si am reusit! La ceva vreme dupa ce schimbasem locul de munca a izbucnit in massmedia un mare scandal cu o distinsa profesoara care-si ridica fusta in cap (la propriu!!)! da! ea era!! toata cariera ei "fulminanta", facuta numai ea stie cum, s-a risipit! What goes around, comes around! Eeeei bine, acum, dupa atati ani, ne-am reintalnit! Ea se furisa, cu coada intre picioare de teama sa nu fie recunoscuta, eu..in culmea fericirii, de mana cu cel mai frumos ursulet, si cu un cadou primit "doar asa"!:))
Stiu ca toti isi primesc rasplata mai devreme sau mai tarziu! Trebuie doar sa-mi vad de visul meu! Si sa am rabdare!!..:)
...OOOOF!!! iar nu am fost atenta la "Badea"! nu-i bai! il vad maine in reluare:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu