luni, 16 noiembrie 2009

Amalgam de ganduri..

Se mai intampla uneori sa simti ca esti doar o pana purtata de vant, fara sa te poti agata de ceva, fara sa poti controla ceva! Te lasi dus de vant si te intrebi cand si unde se va opri totul!..
M-am intrebat azi de cateva ori, oare de ce nu-si vad oamenii de treburile lor, de ce incearca sa-si netezeasca drumul aruncand cu minciuni in toate partile..
Imi vine sa-mi iau toate sosetutzele groase de lana in picioare si cel mai mare si gros pulover ce-l gasesc, si sa-mi beau ceaiul cald si sa ma uit pe geam la ploaie! vreau sa fug de toti si de toate! M-am saturat de toti frustratii!
..:) Scumpelu' imi ofera o alternativa mai draguta: sa papam clatitele bune si pufoase cu gemul de gutui! DAAAAAAAAAA!!!!!! :)) Adina Rocks!:)
Mamico? Te pup, pe tine si pe "bobu' de mazare"! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu