duminică, 15 noiembrie 2009

Zi de noiembrie in toate regula!!

http://www.youtube.com/watch?v=518XP8prwZo
Ia te uita ce-am primit pe mail..probabil ca sa-mi intoarca "favorul" si sa ma faca sa plang! Ti-a reusit! :) Asta e.. femeile "este sensibile"! :)
Si-am stat...si-am stat..pana s-a incarcat pagina,pana m-am logat, pana am vazut tot..merge netu'..ca naiba!! (AAA!!!! incepusem sa zic "La naiba!" doarca sa fac misto si sa radem, acum nu mai scap de sintagma!! ;p) Ma tot intrebam care-o fi cauza..stateam bosumflata cu laptopul in brate, cantand imaginar pe tastatura asteptand "actiunea"! Pana la urma 1+1 fac 2 si Scumpi zice:"ploua, e frig..toata lumea sta pe net! ce te miri?!" Deci asa...ia! toata lumea jos de pe cablu ca sa scriu!! :)))
Ieri am avut o zi traznet de frumoasa! Ne-am trezit tarziu, am lenevit..am plecat la plimbare..numai vreo 7 ore!! Da' ce frumos!!!! :))) Ne-am plimbat cam peste tot pe unde ne place, la un moment dat trebuia sa sa ajungem urgent dintr-un loc in altul si..Ce buna ar fi o masina!!!!! maaaaaama ce buna ar fi o masina!!! Dar for now...e bun si busul! toate la timpul lor, zic eu! :) putintica rabdare, da mami?
Am Uggs! da! si manusi! :)) Iubesc matematica!! hihihihhi!!!! cum? nedumeriti? pai...promotie la Knvlo! cumperi de atat si platesti jumate! Am inceput prin magazin sa caut ce-mi place, sa fac combinatii, sa iau piese pe care sa le combin cu ce e pe acasa si totul sa para unitar..Am trecut peste acritura de vanzatoare...Ce-o fi cu doamnele acestea zau ca nu inteleg!! Gretoase, de parca iti fac un favor ca esti clientul lor!! Nu sunt toate la fel, asa-i! dar asta..zau! e prea de tot! o auzeam cum comenta despre toti clientii care ieseau din magazin! o fi ea vreo super frumoasa si desteapta! ei na! Deeeeci, sa revin!;p Cautam tot felul de combinatii prin magazin (combinatii de haine, scumpi! ;p) si intr-un final ajung la casa cu un brat de haine! tare dragutele!!! pulovere, tricouri, esarfa, manusi..de toate! 1,6 mil! Nu-i venea vanzatoarei sa creada! a facut calcului de 3 ori ca sa fie sigura ca nu a gresit!! hihihi! gotchaya!!!! :) si nu, nu sunt cele mai ieftine gasite! sunt chiar frumoase! si scumpelu a ramas uimit cand le-a vazut pe toate!....mda, vor fi niste ochi rautaciosi pe la munca, stiu..nu conteaza ca hainele lor sunt mai scumpe, mai "nu stiu cum", vor fi intrigati cum de altu' isi permite! nu-i bai! Eu sunt fericita-cita!! :) A fost o zi super! terminata cu un ciorchine dulce de struguri! :)
Azi in schimb..ploua ploua ploua..Si e ceata! si miroase tare frumos a ploaie! :)) asa cum doar toamna se mai intampla! Vroiam plimbare si azi..dar e bine si asa! scriu pe blog si scumpi imi mangaie intruna capsorul si se joaca cu parul! Ce dezmat!! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu