joi, 12 noiembrie 2009

Whaaaaaaat a day!!!!












Am trecut de la o stare la alta! Ieri nu am avut prea mult timp sa scriu, am trait ziua cam intens, asa ca am lasat-o pe azi..Saptamana asta sunt schimbul 2, asa ca trebuie sa fac toate treburile dimineata, iar la munca...gramada de taskuri in proiecte diferite, atentia trebuia sa fie concentrata si maxima pana la 12 noaptea..cand si stelele dorm pe cer, eu trebuia sa click-click intruna!!

Uite-asa! Numa-asa! Mi-am pus capshoru' la treaba (vorba ursuletului :-x) si tiptil-tiptil am inceput de-a lungul timpului sa mai invat un program de proiectare inafara de Catia si acum cand mai vine vreun task pt Unix, imi bag nasul si-l fac! numai asa! ma straduiam aseara sa termin totul si simteam ca-mi vibreaza creierul de la..adrenalina si l-am facut! Ce mai bucurie! :)) Parca descoperisem nu stiu ce! :) Binenteles ca odata ajunsa acasa nu-mi mai era somn! Asa ca am stat cu scumpelu' la povesti, la rasete...Ce biiiineeee si frumos e sa gasesti un sufletel bun acasa care freamata odata cu tine cand esti suparata, care te face sa razi cand esti mic si botos, pe care sa-l dragalesti intruna ca pe o comoara!!! :))

Astazi mi-am luat concediul! prima zi de concediu dupa 5 luni!...eeeeh! fuga de luni nu se pune! ;p pt ca am lipsit doar cateva ore! :)) Am inceput ziua ca o veritabila gospodina (yaa, right! ;p), curatenie si alte "casnice", apoi..Mircea Badea pe internet pt ca-l pierdusem in reluare!Doaaaaaamneee! Ma sufoca neputinta, ma frustrau toate nedreptatile si toate jegurile pe care natia aceasta le va avea de indurat!!! Nu sunt robotel teleghidat ce nu poate judeca singur! Credeti-ma, sunt mai vehementa si mai violenta in limbaj (din pacate..) cand e vorba de cei care ne conduc! Nu e nevoie sa ma uit la Badea ca sa-mi simt ura! Cred sincer ca orice om cu capul pe umeri, care poate deosebi un rah_t de o valorare, isi da seama si singur de situatia in care ne aflam cu totii!! E la mintea cocosului ca anii ce vor urma vor fi ingrozitori pt noi toti, pt ca toti porcii ne-au bagat in gunoi si noi vom plati toate datoriile lor! Astazi voiam sa plec din tara, cu prima ocazie, fara sa ma uit inapoi! Nicicand poporul acesta nu-si va respecta valorile!! Nu ca as fi eu una dintre ele! Doamne-fereste! Si uitati-va in jur cati artisti, cati performeri sunt umiliti, in timp ce manelistii si alti inculti analfabeti stralucesc cu paietele lor de prost-gust...
Apoi seara, dupa o scurta plimbare, a venit si speranta..A venit in vizita un prieten drag, un om cu un suflet atat de bun! Am ras, am glumit, am vorbit despre subiecte diverse..ma uitam la el! A trecut prin atatea greutati, le-a dat oamenilor alinare fara sa se gandeasca la el..cati mai fac asta acum?! Avea atata energie in el! M-a facut sa ma gandesc ca mereu, indiferent cat de grea e furtuna, soarele va birui! Fie ca e vorba de greutati materiale, fie ca e vorba de cele sufletesti, dupa ceva timp, toate se rezolva! Nu le va rezolva timpul, timpul doar se va asterne peste ele, noi le vom rezolva! Vom dobandi, zi dupa zi, o experienta in plus, si vom invata sa ne vindecam singuri si sa ne ferim de situatiile care ne-au adus tristeti! Vom gasi noi solutii pt problemele noastre! Depinde insa de fiecare dintre noi, de integritatea, de principiile noastre, ce fel de oameni vom deveni! Poate unii ii vor ajuta si pe altii de-a lungul "drumului", sau poate altii vor lasa victime nevinovate in jurul lor..Dar stiu ca intotdeauna, intotdeauna, toti isi primesc rasplata pe masura faptelor, unii pe loc..altii mai tarziu! Dar nimeni nu scapa cu minciuna si prefacatoria!! Asa ca Romanica..mai poposesc pe aici deocamdata! :))
Vreaaaaauuu UGGS!!!! cautam scumpi? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu