sâmbătă, 14 noiembrie 2009

The Big Day!

Ziua destainuirii!! Un secret pe care-l asteptam dezvaluit de ceva vreme!!! Da' cum dom'le de nu mi-am imaginat???!! :)) imi treceau atatea scenarii prin cap..imi imaginam..dar nu am fost deloc pe aproape!! :)) Care e secretul? "Asta mica" va vedea pe viu cat de curand o fetzisoara ca cea de mai sus!!! :)) Asteapta un bebe!!! Sper sa fie fetita, dar sper mai mult sa fie ceea ce-si doreste mamica! Un baietel!! Eeeeh..trebuie sa-mi fac temele pana atunci, sa caut un nume! care sa nu fie nici "asa" nici "asa"..ce mai!! Rigurosi si constiinciosi pana la capat!! :)) Deja imi imaginam cum o sa-i creasca burtica, cum se va documenta pe net cu "ultimele noutati in domeniu" , ma coplesesc emotiile!! :)) O sa traiesc pe viu toate acestea! Sa invat! ;p Si da! Ma incearca si o umbra de teama..o sa mai avem timp sa povestim, sa flecarim, o sa mai petrecem atata timp? Cum vor fi noptile pt mamica? Va avea rabdare? O sa fie obosita? ...si alte intrebari care-mi alearga prin cap! Asta e! imi fac griji! Nitzel! Dar stiu ca o sa fie bine! E cea mai super mama din toate pe care le-am cunoscut pana acum!!! Ti pup mamicooooo!!! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu