miercuri, 2 decembrie 2009

Poate..Sigur!!!

http://www.youtube.com/watch?v=H-NO9qC2pUw&NR=1
Poate ca trebuie sa deschidem usile ce ne apar in fatza, sau poate ca trebuie sa le inchidem fara sa pasim in spatele lor si poate ca o usa ramasa inchisa este lucrul cel mai bun pe care l-am putut face! Nu vreau sa ranesc pe nimeni facand alegeri egoiste, nu vreau sa ma gandesc cum ar fi daca..Mi se par niste ganduri inutile, pierderi zadarnice de energii! Vreau sa cred ca drumul pe care merg e cel bun si ma gandesc ca daca ar fi unul gresit atunci ar trebui sa ma simt nefericita, pe cand de cele mai multe ori ma simt bine in pielea mea! Sunt foarte fericita alaturi de Ubi meu..dar simt ca pe celalalt plan, al carierei..mai am multe de facut! as vrea sa incerc mai multe lucruri, le caut..nu vreau sa le grabesc pt ca de fiecare data cand am fortat ceva, viata m-a invatat ca trebuie sa am rabdare pana drumul se netezeste asa cum trebuia sa fie! Dar visez! la o alta tara, la un alt oras..Si-n acelasi timp stiu ca am fost acolo si ca plangeam singurel de dorul sufletelui meu, si vedeam ca toate frumusetile ce le vedeam nu dainuiau pt ca nu impartaseam cu nimeni minunea! Si-n acelasi timp am trait fericiri supreme aici, aproape de casa si am invatat ca LOCUL nu are nici o valoare in fata FERICIRII IN DOI! Asa ca prefer sa visez..visuri usoare, si sa traiesc prezentul IN DOI si sa cladesc viitorul IN DOI!! :) Asta e drumul fericirii complete!!:)
http://www.youtube.com/watch?v=gwHsOqXJWzg&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu