duminică, 13 decembrie 2009

Hai cu zapada!!!!!!!

Ce faci Rontzy? o tii toata numai pt tine??? :)mai trimite si "la Romanik"!!

Uite cata e aici! cum?? nu se vede?!? acolo..printre braduti!!..da da! ca intodeauna ironica ;)
 
Armata de Mosi asteapta si ei zapada! :))
Dar  pana atunci..omoram timpul! vine ultima saptamana de munca pe anul asta..trezit la 5 dimineata, dar....mi-am pregatit deja pe birou calendarul pe care sa bifez zilele care trec pana la weekend!! Nu mami! nu fac risipa!! chiar am primit destule calendare cu care nu prea am ce sa fac..si oricum asta nu-mi place! ;p
Ia sa vedem..ce s-a mai intamplat! multa munca, oboseala, dar asta e deja ceva normal, se intampla tuturor la sfarsit de an, asa ca..ignoram! a plecat Rontzy la schiat! da! cu Samburele in burtica! ce mama curajoasa! :)) da' si puiutzu! vede lumea inca dinainte sa-i apara ochisorii! :) de fapt..i-au aparut deja, dar inca nu s-a centrat sa vada prin buric! :)) hahahaha..stiu c-am zis ca o sa rad numai in primele luni, dar zau ca nu ma pot opri! asa ca am prelungit termenul! :)) noroc ca Diva nu se supara!! :)) deeeeeci..asteptam pozele! si zapada!
N-am poposit prea mult pe acasa..ca doar n-o sa treaca weekendul fara o fuguta pe la vitrine! si da! iar sunt ironica!;) stii tu! Serios acum, chiar a fost o perioada intensa, cu rezumat de an, cu oglinda obiectiva pusa in fatza nasucului..De ce sunt unii oameni,merituosi, atat de aspri cu ei pe cand altii, fara carte, fara nazuinte profunde, fara un cod al onoarei, se pupa singuri in..dos!?E normal sa avem toti niste directii, vise pe care sa le indeplinim, dar nu cumva fixandu-ne unele prea "grele" ajungem sa picam in latura "cealalta", nemaifiind multumiti de calitatile atat de deosebite care ne deosebesc de ceilalti? Peste tot in jur vezi "jumatati de buletin" (si NU ma refer la aspect fizic!) care trambiteaza in gura mare, indiferent daca au sau nu public, cum ca ei ar fi exemplu de "om realizat", cand de fapt nu au nimic solid in sufletul lor..oameni fara esenta, forme fara fond!! dar sunt atatia! si ei dau trendul si daca esti diferit de ei esti dat la o parte pt ca nu esti suficient de valoros..Ca fapt divers, fara prea mare legatura cu subiectul, auzisem o domnisorica spunand despre o sticla de suc cum ca ar fi "funky"!! Whaaaaat??? chiar pana aici?!?..Uateeeeeevar!!!! ;p
Vorbeam despre oamenii valorosi! sunt cei care nu se tem de carti, sunt cei care stiu sa gaseasca solutii inovatoare, facand minunatii din nimicuri, sunt cei care vor sa-i ajute pe altii, care se consuma cand vad ca altii nu-si folosesc toate calitatile si tot "creierul"! sunt cei care vor sa-i ajute pe toti!..sunt cei care se gandesc la fericirea altora mai presus de a lor! Si ajungi sa vezi cum o astfel de Minune sta ingandurat pt ca un..(AAAAAA!!!! ma abtin sa nu vorbesc urat, dar in gand tot imi mai scapa cate o injuratura!!) nimeni ,triumfa cu falsitatea, cu imitatul, cu profitatul!!! :@ imi vine sa le aplic cateva lovituri "d'alea"!!! sper sa se spele toate spoielile,sa iasa toate lucrurile adevarate la iveala!...Pana atunci insa..ma bucur de Minunea mea!!!!
V-am zis ca a fost un weekend sensibil!! ;p Insa l-am presarat si cu cele "lumesti":) fuguta prin magazine, cumparit lucruri ginite de catva timp..;p, barfe cu..fetele(mda!), fructe fructe fructe, filme, hlizit la telefon, gatit un peshte...deliciooooos cu lamaie si menta la cuptor..Yaaaamiiiii :) vinut dulce..lacrimos..;) Enjoy the life! :) Nu ne grabim, traim zi de zi, totul, perfect constienti de ceea ce facem! ;) dar despre subiectul asta promit ca voi scrie alta data! pe bune!!
Aaaa! planuri pt bradut! :) o sa-l facem colorat, asa cum l-am visat mereu!!! :))) de-abia astept Ubi!!!! :) deocamdata..iaca bradutu' de la munca:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu