sâmbătă, 5 decembrie 2009

Asteptandu-l pe Mos Nicolae!!

Imi place sa primesc cadouri..cui nu-i place?! Dar imi place mai mult sa ii surprind pe ceilalti cu daruri cand nu se asteapta! si am un..talent cand e vorba de cadouri! :) nu ca sa ma laud dar chiar dau sfaturi cand e vorba de asta! ma uit la omul in cauza (receiverul), ma pun in locul lui..si gata! stiu ce i-ar place! eeeeh..acu mai sunt si unii Gigi contra, dar rata succesului e mare! :) Cele mai frumoase cadouri mi se par cele care transmit un mesaj, mult mai mare decat valoarea pretului! Dar DA!! sunt si unii care se bucura direct proportional cu pretul cadoului primit..Daca aveti din acestia prin preajma..imi pare rau pt voi!..eu imi dorec niste..sosete! groase, calduroase si colorate colorate!! :)) stau mai mereu cu picioarele inghetate..asa-i iarna! ;p
Imi place Yau-Man!! cineeee?? uitati-va la Survivor!! nu cel romanesc...evident!!! imi place show-ul! dar nu pt intriga acestuia, ci pt ca-mi place ideea de..naufragiat! :) Sa fii nevoit sa-ti petreci cateva saptamani pe plaja, departe de job, facturi si alte griji..Sa respiri aer curat si sa te balacesti in apa ori de cate ori vrei! sa-ti procuri singur hrana, sa dormi sub stele..sa fii parte din natura, dezbracat de toate artificiile vietii de consum, sa fii doar tu! fatza in fatza cu calitatile si defectele tale! daca esti lenes si nepriceput..mori de foame, daca te duce capul si gasesti solutii din nimic..eeeee alta viata! :) in editia aceasta insa..se lupta Fanii cu Vedetele (participanti ai editiilor anterioare). Aaaaa! am uitat sa spun de peisaje!!! Day dreamin'!!!!! :) Si iata cum se dezvaluia natura umana! unii se descurca cu orice..micutul Yau-Man face focul folosindu-si ochelarii, James procura lemne pe care le rupe cu un deget(..nici chiar asa, e drept! dar tot e fortos! ;p ), Ozzy inoata ca un peste si se scufunda dupa scoici..Fetele..nah, acu' si ele! unele sunt pricepute, iar altele..le dau noi motive misoginilor sa intareasca randurile! Parvati se cupleaza cu James pt ca e constienta ca nu se descurca singura si asta e stratagema ei(declarata fara ocolis), James binenteles ca nu banuieste nimic, este doar incantat ca o femeie frumoasa, micuta si fragila e interesata de el!! Oooooooof! cate cazuri sunt si in viata reala, exact la fel!! ma revolta minciuna lor! da' cum se lasa ei asa fraieriti?!?!?..
Asadar imi place Yau-Man! pt ca are o varsta..apreciabila, dar are un suflet mai tanar decat multi altii, se bucura intens pt orice si e un om corect!
Mooooosuleeeee! cand vii??? de fapt, stii ceva? fugi repede la copiii ce te asteapta si da-le celor saraci mai multe decat isi doresc!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu