duminică, 24 noiembrie 2013

Be wise

 Şi L-a întrebat un dregător, zicând: Bunule Învăţător, ce să fac ca să moştenesc viaţa de veci? 
Iar Iisus i-a zis: Pentru ce Mă numeşti bun? Nimeni nu este bun, decât unul Dumnezeu.  
Ştii poruncile: Să nu săvârşeşti adulter, să nu ucizi, să nu furi, să nu mărturiseşti strâmb, cinsteşte pe tatăl tău şi pe mama ta. 
Iar el a zis: Toate acestea le-am păzit din tinereţile mele.  
Auzind Iisus i-a zis: Încă una îţi lipseşte: Vinde toate câte ai şi le împarte săracilor şi vei avea comoară în ceruri; şi vino de urmează Mie. 
Iar el, auzind acestea, s-a întristat, căci era foarte bogat.  
Şi văzându-l întristat, Iisus a zis: Cât de greu vor intra cei ce au averi în împărăţia lui Dumnezeu! 
Că mai lesne este a trece cămila prin urechile acului decât să intre bogatul în împărăţia lui Dumnezeu.  
( Ev. Luca 18:18 -27)

10 comentarii:

  1. Noroc ca nu sunt bogata..... :))
    Acum serios! Asta suna perfect pentru milionarii din Romania! Chiar pot dormii linistiti pe perna si înghitii mancarea fara ghionturi?
    Inseamna ca sunt niste suflete moarte daca chiar pot!
    pup, copila draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pot Minnie...si inca cum! citisem undeva ca acelor bogati fara sentimente li se ingaduie macar aici o viata frumoasa, pt ca ii e lui Dumnezeu mila de ce ii asteapta dincolo.....

      Ștergere
  2. Cat de adevarat! Noroc ca nici eu nu sunt bogata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi e frică ce vom zice și pentru cât ne permitem (nu suntem bogați; chiar dacă am mers în Grecia am fost undeva unde era destul de modest...) să cheltuim. Bine că suntem așa (zic și eu ca cele de mai sus :))! Felicitări pentru postare! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu as vrea sa am bani,dar sunt convinsa ca voi ajunge in rai.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu pot sa spun ca mi'ar displace sa am bani, ar fi cea mai mare ipocrizie din partea mea, dar cum momentan stau pe banii alor mei(ma refer la intretinere, mancare, haine, scoala...ca bani de buzunar, de iesit in oras de una alta am banutii mei pe care ii mai strang din blog, din facut comisioane si una alta) traiesc modest, nici rau, dar se putea mai bine...pana ajung pe salariul meu ma multumesc cu ce am, nu?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oo, binenteles! te descurci bine, atat timp cat esti constient de tot ceea ce ai! mai rau e cand oamenii fac ORICE ca sa aiba mult DOAR PT EI, fara sa se gandeasca la altii!....
      Pe de alta parte am intalnit si oameni saraci, fara scrupule! nici saracia nu e un bilet cu destinatie sigura paradis!

      Ștergere