vineri, 15 noiembrie 2013

Mare crai

Azi dimneata, bebe lenevea in patul nostru :) giugiuleala de dimineata, gangureala, tot tacamul  :)
Pana cand apare Corina Caragea la tv! ohoooo! uita bebe de tot! se ridica in fundulet si.....cu ochii langurosi spre ea incepe sa-i zambeasca! asa dulce cum stie el, si normal ca si dumneai ii zambea inapoi (;p). Asta il facea pe bebel sa chiue de bucurie, sa ii zambeasca si mai si si sa ii arunce the look! privirea aia a lui de printisor, dintro parte, cu coltul gurii ridicat de un zambet strengar! :) ce mama?! ce giugiuleala de dimineata?! nu domle! fetele acu! :)))))

13 comentarii:

  1. M-ai facut sa caut cu Google? m-ai facut! :)) Asa am aflat despre C.C. si despre faptul ca-i frumusica! Are gusturi bune, bebe, are! :) De mic stie ce-i... bun; nu?! :)
    Minunata seara sa va fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. are gusturi bune! :) in parc, in loc sa se joace cu ceilalti bebei el le ia de mana pe mamici! :)

      Ștergere
  2. Cred ca bebe era un pic curios, pentru ca dsoara Caragea seamana putin cu tine, cel putin la par, si poate se intreba ce cauta mami acolo:) Si Bubu al meu cand era mai mic si vedea o poza cu vreo femeie blonda, zicea ca e mami:) Oricum are gusturi bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. el zambeste catre orice fatza zambareata! te topesti nu alta! :)

      Ștergere
  3. Copii sunt atrasi de cate o persoana,de o reclama si din joaca lor cand aud se opresc si se uita .Te minunezi si nu-ti vine a crede.Ce mare s-a facut Bebe!Sa fie sanatos si lasa-l sa se uite la fete. PS-la comentariul cu curatenia am fost in nori.Am omis ghilimelele.Se mai intampla la varsta asta. Un weekend cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim! :) si la voi un weekend de vis!
      sunt tare draguta! fara ghilimele! :)

      Ștergere
    2. hahahahaha! SUNTETI! :)))) asta am vrut sa scriu! :)))

      Ștergere
  4. Crai de mic:> Sa'l vezi cand mai creste:>:> Pot sa te tachinez si pe tine cum o tachinez pe mama cu prietenele lu frate'miu?;;) =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar poate nu o sa ma tachinezi! :) nu de alta dar roata e rotunda si poate o sa ai si tu baiat! :)))

      Ștergere
    2. Nu'i bai, baiat si vreau :)) Bine si o fata...e un plan mai elaborat ce e in mintea mea cu privire la copii:))

      Ștergere
    3. sa ni se indeplineasca atunci! :)

      Ștergere
  5. Poate acest gen de fata ii place :)
    Ma crezi sau nu, doar numele ei mi-l aminteam. Acum am vazut-o si cred ca totusi am mai zarit-o candva... Nu prea ma intereseaza sportul si nici PRO decat la ApropoTV...asa ca... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred ca are un gen anume! a ras si la blonde, si roscate, si brunete :)))

      Ștergere