sâmbătă, 16 noiembrie 2013

My time

La fel de bine puteam scrie si "timpul nostru" :) Pt ca este timpul pe care mi-l iau, la sfarsitul zilei, sau la inceputul ei  (depinde de somnul lui bebe) si in care scriu in jurnal...fie in cel online, fie in cel fizic :) Si ma gandesc la cele intamplate peste zi, intamplari ce se transforma in amintiri dulci. Si-mi prinde bine sa fac "inventarul" pt ca asa nu pic in pasa rutinei de zi cu zi. Asa am momentele mele, in care apuc sa-mi dau seama ca am atatea motive de recunostinta, ca am doi baieti minunati, care imi topesc inima cu un zambet, care ma tin in priza cu surprizele lor frumoase.
Azi bebe si-a muscat degetelul! :)))))) a fost super! :)))) fatzuca lui adica! eu cand tipam la muscaturile lui se uita nedumerit ce am! eeei bine, acum stie si el cum e! :) Isi masa gingiile dupa obisnuinta lui, si la un moment dat ii vad ochii mari, un AA scurt si apoi ochii mari se uita la degetul muscat! :) cel mai mirat bebel! :))))) l-am pupaaaat si i-am explicat ca asta se intampla si cu degetul lui mama! :) si drept rasplata mi-a muscat buza! :)))
Apoi saptamana asta i-a facut ochi dulci lui C.C. Asta dupa ce cu cateva zile inainte ii declara iubire manechinei roscate de la Carra! :) ii zambea asa cum stie el, dar doamna ramanea de gheata! si in plus ii mai despartea si geamul vitrinei! :) as ca s-a pus bebe pe lucru, adica dadea suturi in vitrina! :) dar roscata nimic! asa ca i-a intors spatele si a luat-o la merso-topaiala mai departe! :)
Asaaaa...azi mi-a daramat fructiera cu mere, gutui, nuci si castane! si a spart un castronel cu seminte...daaa :) Se uita mirat ce cauta toate pe jos dar i-a trecut repede nedumerirea cand s-a apucat sa jumuleasca altceva!
Ohoooo si cate ar mai fi de scris! :)

4 comentarii: