luni, 18 noiembrie 2013

Intre o salata si o supa

incap hainele! :)
 
 

Am inceput ziua cu un bebe hlizit si infometat, asa ca dupa ce am rezolvat problema am pus juniorul in scaunel si am facut o salata. Pt ca sunt om ciudat....;p imi plaace mai mult salata de vara, iarna! :) pt ca mirosul proaspat de salata de vara in miez de iarna imi aduce aminte de bucuria verii :) Asa ca am confectionat o salata cu spanac, rucola, rosii, ceapa verde, de toate! am savuraaaat-o! :) alte trebusoare si...la plimbare!
Ne-au inghetat nasurile rapid si "siliti de vreme" am intrat in magazin....daca tot era pe acolo! :))) pe scurt: I love Marc&Spencer! de 4 ori! :))))
Pana am iesit era intuneric asa ca fuga spre casa si supa-crema de brocoli!

8 comentarii:

  1. Ce gospodina esti! Lucrusoarele sunt numai bune,ca a venit frigul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut si eu aici un magazin Marks&Spencer care dintr-o data a disparut! Acum ca mi-ai amintit ma-m uitat si am descoperit ca doar on line mai este! Sa porti cu placere lucrusoarele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am aruncat si eu un ochi fugitiv pe site'ul lor...au lucruri interesanta, las site'ul deschis sa ma uit mai atent mai tarziu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi aud de Spencer asta ;) :) Nu glumesc, chiar nu stiu.
    Sa le porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere