joi, 28 aprilie 2011

O vacanta minunata!

Chiar a fost! plecasem la drum, plini de emotii si scenarii pe care ni le tot faceam incercand sa anticipam orice varianta, ca sa fim pregatiti de orice..;p
Masinuta incarcata, oameni si bagaje..emblematica e remarca Vladutului :"zici ca avem un cal mort si transat in geanta noastra de haine" :)), care numai geanta nu e, ci mai degraba un vagon cu rotile! :) asa ca, masinuta incarcata tragea 4 oameni si bagajele lor! am trecut pe la Lacul Rosu, pauza de poze si dardait, am trecut Bicazul, si inca o data am ramaas fermecati de frumusetea locului, si iar poze..Mama a vazut Bicazul pt prima data si tot ce putea sa zica era "uuuuaaaaa"! :) intr-un final am ajuns in Piatra, i-am cazat pe ai mei la o pensiune (mare hotie pe romanasii nostri, serios!) in cazul de fatza publicasera pe net poze cu pensiunea facute in curtea din spate, unde se vedea foisorul, totul frumos, muntii pe fundal, natura pura! cand ajungem la fatza locului, sa te tii! hotelul era de fapt doar la ultimul etaj al cladirii, celalalte etaje fiind ocupate de un restaurant, un club si o spalatori la parter! revolta pe toata lumea, dar cum era cu o zi inainte de Inviere chiar nu aveam alte solutii..si ne-am rugat sa fie totul bine cumva! si chiar a fost mai mult decat ne-am asteptat! revederea cu parintii lui a fost atat de calda, pupaciri cu bunicii, ce mai! s-au inteles cu totii din prima! Masa din prima zi de Pasti a tinut 6 ore! mese pregatite cu specialitati nemtene, totul natural, un gust asa cum nu vor avea vreodata produsele din supermarket! totul udat cu vinut bun, dupa care nu te doare capul! nici nu apucam sa respiram bine, ca mai venea un fel! si peste toata povesti! despre copii evident, despre tineretile lor! a fost o sarbatoare exact asa cum trebuie sa fie, cu toti ai casei stransi in jurul mesei, rasete si voie buna! si ca niste oameni constiinciosi ce suntem, nu a trecut nici o zi fara sa nu ne plimbam vreo 4 ore prin oras!orasul minunat decorat, luminite, iepuroi, bucuria copiilor..si a noastra! :) atat de bine ne-au prins plimbarile....am povestit tot drumul! grupul galagiosilor intr-un oras ce inca mai pastreaza distinctia boierilor! a fost atat de minunat incat pot zice acum, fara sa stau pe ganduri ca a fost cea mai frumoasa vacanta de Pasti! imi sunt cu toii atat de dragi, bunica e o scumpa cocheta..ce mai! zambesc pana la urechi cand ma gandesc! :D

Au trecut zilele rapid, cu plimbari in oras, in jurul orasului si un tur al catorva manastiri, am ascultata imnul Invierii la toate, ne-am rugat..Am fost cu inima la Doamne-Doamne si i-am multumit pt grija ce ne-o poarta si rasfatul  ce ni-l ofera! atat de bine mi-a prins perioada aceasta!..prinsa in indoctrinarea plantatiei, ma ia valul si traiesc cu teama ca nu avem din ce trai (bine), dar acum cu atata ocrotire si dragalasenie din partea tuturor..are puiul niste aripi!!! ohohohooo! :)
si cate cadouri am primit! :))) pot sa deschis un magazin cu cosmeticale si parfumuri de acum! ;)
Si pt ca nu puteam lipsi de lamga prieteni, am jonglat cu timpul ca sa ne vedem si cu ei! oboseala taticule la sfarsitul zilei! adormeam inainte sa se stinga lumina! :)
in ultima dimineata, inaintea plecarii, am fost la o frumusete de terasa (Doaaamne ce mici sunt preturile pe acolo!!) de unde, cuibariti in fotolii si canapelute, sorbeam cafeaua cu arome si limonada si priveau orasul..deasupra tutror! fantastic! :)
Nimic de pana acum nu se compara cu vacanta asta! si magandesc cu speranta ca vom mai avea astfel de vacante! :)
De ieri am inceput munca.....aceeasi situatie, aceeasi atmosfera, aceleasi muieri barfitoare...bliax!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu