sâmbătă, 16 aprilie 2011

Pentru ca nu vreau sa zic: "Am trait si n-am stiut!"


Pt ca vreau sa fiu constienta de toate opririle in garile numite "Fericire", pt ca vreau sa simt cu fiecare celula bucuria vietii!
Pt ca prea mult timp am stat, catzel retras in coltisor, satul de aceleasi lucruri ce se repeta la tot pasul! oameni, reactii, cuvinte! "Da domle! va stiu toate apucaturile, nu va plac, stati voi in coltul vostru, eu imi vad de lumea mea!". Stiu ca fiecare judeca un alt om, dupa propriul sistem de valori, dupa felul in care vede viata prin proprii ochi. De aceea reactiile lor sunt in deplina concordanta cu "realitatea" lor!
Mi-a fost greu sa trec prin aceleasi situatii, create de altii..si am preferat sa tin sub tacere toate cele vazute, nedemne zau sa fie cunoscute de altii! Dar asta e firea lor, conforma cu "arealul" in care au fost educati! (bravo Rontzi pt vorba! ;p)
Asa ca ma scutur de vorbe grele si ganduri pe masura, nu vreau sa fac cariera in minunata companie (cu toate banuielile unora!), mi-as vinde lumina sufletului prea ieftin! nu vreau salariu fantastic, ci unul pe masura efortului depus, nu vreau prieteni "muschetari" la birou ci mai degraba colegi de buna-credinta! si sper ca aceste mici dorinte sa nu fie utopii!.....
Daaaaaaar, vine vacanta de Pashte! :)calatorie in tinutul copilariei Dutzului:) Mergem la Piatra, fara catzel, fara  purcel, dar pe acolo..;p Parintii lui si parintii mei..uuuuu Tine-ne Doamne! :)
Sper sa ne distram! Astept cu nerabdare sa revad locurile ce mi-au intrat in inima asa repede, de la primul vazut! :)
Sper sa fie totul inverzit si inflorit, si sa ne plimbam si sa facem poze si sa ne mangaie Soarele....
Inca o saptamana pana atunci....oooooof!...inca un pic, mai rezistam nitel!

P.S: Ce poate sa faca o revedere cu oameni dragi! :) si bebelei incantatori, zambareti si naravasi! :) si papanasi buni cu smantana!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu