duminică, 17 aprilie 2011

Rabdare, rabdare...dar cata??

Weekendul scurt...Pt ca vineri sunt in tura de noapte, ajung acasa dupa miezul noptii, nu pot adormi imediat pt ca inca mai are creierul socuri de la mirifica plantatie, apoi sambata dimineata somn pana se aduna toate ciripitoarele sub geam, apoi vine duminica si apoi ziua de luni cu trezitul la 5 dimineata! asa ca asta e weekendul in care vreau totul, bine ar fi sa fie ziua mai lunga in weekend, sa stam mai mult la aer, sa lenevim mai mult in pat, sa vedem mai multe filme, sa zbenguim prin parc, pe strazi..oriunde!..
Sambata aceasta era planificata inca din timpul saptamanii: trezitul fara lenevit (asta nu am reusit-o inca ;p), mancat ceva rapid ca sa prindem piata cu marfa proaspata (caaaata bucurie ca in sfarsit a aparut "clorofila" pe piata! as face salata in fiecare zi :)  Scapam de hypermarket...pana la iarna cel putin..), apoi drumuri prin oras in cautarea unor incaltari care "sa fie asa si asa si asa". Din nou stiu cum arata in mintea mea si nu ma las pana nu-i gasesc! deocamdata m-am ales cu bosumflatul pt ca nu am gasit nimic dragut, inafara unor preturi cu prea multe zerouri pt calitatea produselor si normal ca nu m-am abtinut sa nu compar cele vazute aici cu cele vazute in Germania, unde calitatea chiar era conform numelui iar preturile cu mult sub preturile de aici!..dar nu are rost sa-mi risipesc energia in astfel de comparatii, e vina noastra ca ramanem in tzara!
Unul din multele drumuri de azi a fost si pe la Sephora..cautam un blush sub forma de crema..Se pare ca asta e o adevarata cruciada pt ca domnitele de acolo imi aratau tot felul de "altele": lipstick, balsam de buze, fard de ochi..cautau prin sertare de parca azi ar fi nimerit prima data in magazin! Asta dupa ce am indraznit sa le deranjez de la sesiunea de machiaj pe care si-o aplicau una alteia in mijlocul magazinului, incercand tot felul de produse! ciudat de-a dreptul pt ca "tratamentul" acesta ar fi trebuit aplicat clientelor, eventual...Dar pt ele era o adevarata petrecere in pijamale in mijlocul magazinului! De regula imi place sa umblu in linistea mea prin magazin, sa caut, sa vad, sa incerc, sa adulmec...parfumuri ;p, asa...nederanjata si fara insistenta domnitzelor de a incerca si eu ceva ce ele si-au cumparat saptaman trecuta! Dar azi eram in mare graba si nu aveam timp de cotrobait peste tot asa ca m-am gandit ca poate stiu ele mai bine! Asa ca a trebuit sa le intrerup sesiunea de pictat (normal ca s-au bucurat peste masura!..), nu am gasit ce voiam..nu-i bai, is o oama hotarata si tot o sa gasesc ce vreau! daaaaaaar:  "Miss Dior"!!!! love it!!!!!! Multumesc Ubire! muuuuaaaah! :)
Ciudat sunt oamenii! rautaciosi, plini de ei...si zau ca vanzatoarele de la noi au o problema de...personalitate! nu am intalnit pana acum vreun magazin in care domnitzele sa nu se poarte ca niste marete doamne ofensate de faptul ca te-a apucat damblaua sa cumperi din magazinul lor! parca le deranjezi daca umbli prin magazin, iar daca ai indraznit sa mai pui si mana pe vreun produs...Naaaashpa! zi mersi ca ai scapat cu capul pe umeri! priviri superioare si scanari din cap pana in picioare! daca nu ai fatza de ele, te-ai lins pe bot! pe banii tai trebuie sa le dovedesti ca meriti sa cumperi de pe domeniul lor! Era o vreme cand ma agitam (Pepsi Pepsi) pt asta, dar de cand "m-am facut mare" le privesc cu indiferenta..si cu puuutin sarcasm (inca nu ma pot abtine de tot!) si imi vad de "evadarea" mea in lumea pictacelilor si parfumurilor! :)))
Poate se schimba ceva...ca sa nu schimbam noi tzara! dar devine obositor sa dai de astfel de reactii pana si la o banala iesire la shopping!
Gata, noapte buna! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu