miercuri, 27 iulie 2016

Aur de vara




13 comentarii:

  1. Copt, fiert, simplu sau cu unt... ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Tre sa mi zici reteta ca eu stiu sa fac doar fiert, bitte!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il ții la îmbuibat in lapte si apa (daca ti se pare uscat),daca e crud direct in cuptorul preîncălzit. Dar il pui pe tava aia cu grilaj in care poti sa pui apa. Il lași 15-20min la cam 200grade,cand e gata il dai cu unt,sare si condimente va plac. Iar cel la grătar il facem in folie de aluminiu cam 20-30 minute. Si apoi condimentat. :)

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am mâncat încă anul acesta... oare cum am reușit? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaaaai! Ce potfta mi-ai facut! :)

    RăspundețiȘtergere