luni, 18 aprilie 2011

Ipocrizia!

Ceva fete cu suflet duios si fetze inlacrimate protestau in fatza Ambasadei Romaniei impotriva cruzimii poporului roman care maltrateaza cainii fara adapost! rusinea Europei si alte texte! nu am putut sa-mi domolesc valul de nervi ce m-a cuprins pt ca mi s-a parut o ipocrizie fara margini! iubeeeesc animalutele si le dau mancare si le mangai si visez ca le iau pe toate acasa dar asta nu inseamna ca raman cu ochii piroiti intr-un colt al tabloului in loc sa vad tot tabloul! sunt copii, sunt batrani care sufera anide zile pt ca maretii conducatori ne-au transformat in sclavi ai Europei, sunt tineri , umbre de tineri de fapt,mai degraba zombi chinuiti la un serviciu prost platit pt ca Romania e land of low cost si daca la asta mai adaugi o inexistenta asistenta sociala(ironica alaturare de termeni..)..iaca paradisul investitorilor straini!
Poate daca nu lucram pe o plantatie "de genul", as fi pus si stirea asta in coltul lucrurilor ce trebuie sa stea deoparte de sufletul meu, dar faptul ca noi, sclavii coorporatisti, suntem maltrati fara ca crema Europei (cacofonie intentionata si bine aleasa) sa aiba habar de asta...imi face scarba!
Avem de cateva zile o muzica..relaxanta in birou! de fapt se aude in toata firma! este goarna! minunea care ne anunta cand putem sa ne ridicam de pe scaun!....:( am senzatia de fiecare data ca urmeaza un raid aerian sau vreo alerta de tsunami!..incredibil! mai ramane sa mergem pe hluri frumos incolonati unul in spatele celuilalt! :(
Azi s-au discutat maririle de salariu (hahahahahaha...umilitor! nici macar 30 de euro!!!!) si unii dintre sefii mei au considerat ca merit ceva extra! raspunsul a fost simplu, logic si..perfect "in peisaj": "nu! pt ca atunci ar afla cat e de buna si ar pleca in alta parte!"...Multumesc la fel! sper sa inteleaga ceva, la un moment dat, pt ce ne-am nascut pe Pamant!!!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu