vineri, 14 ianuarie 2011

Prima zi de weekend!

 Jumate de zi, ca sa fiu mai precisa, dar jumatatea asta de zi face cat ziua intreaga! :)
Si ce daca e mohorat si ploua si e intuneric? ascultam muzica buna si stam la lumina bradutului(nu, nu l-am strans inca! o sa-l tin pana de ziua mea, si mai mult, cee?? un vis din copilarie, ca sa tin binele Craciunului cat mai mult sub nasuc! ;p)
Si ce daca nu avem inca planuri? traim clipele cum vin! e bineeee, atat de bine!! ;p
A! atata chef am avut azi de munca incat cred ca am innebunit calculatorul! doua erori mari si late! se chinuia omul cu reteaua sa repare ceva, dar....nu prea i-a reusit (hihihihihi..ce rau imi parea!). A doua eroare i-a bulversat pe toti! in viata lor nu vazusera asa ceva! au facut chiar poze monitorului, culorile curcubeului pe el si "fatal" era cuvantul zilei! :) eu n-am stricat nimic pe bune!cred ca gandurile insa...:)
Gata! scurt pe doi! :) Weekend minunat tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu