miercuri, 2 februarie 2011

Mad world!

Si nu doar pt ca un popor isi distruge trecutul, isi distruge istoria din disperarea de a schimba prezentul, si nu doar pt ca traim intr-o tara in care bataia de joc si non-valoarea iti ranjesc in fatza, si nu doar pt ca oamenii sunt mai rai si mai egoisti si un motiv de bucurie al semenilor devine pt altii motiv de unghii roase si priviri cu ura.....
Nu doar pt acestea!
Chiar si in lumea noastra mica, a Dutzului si a mea, lucrurile par nebune cateodata! :)

Pana sa il intalnesc pe Ubi, aveam un suflet cam..ratacit! imi doream mult sa traiesc frumos, sa fie "altceva", dar nu stiam cum sa fac asta. Incercam diferite drumuri, dar toate ma duceau mai departe de ceea ce simteam ca vreau. Stiam, nu ma indoiam de asta, stiam ca exista o posibilitate de a deveni ceea ce inca nu eram, dar mi-era teama ca  nu o voi prinde la timp, mi-era teama de ratare! Traiam cu teama viitorului, pt ca nu stiam sa-m cladesc prezentul, si ma amageam ca o voi face "de maine", iar acel maine se transforma in "azi"...Si traiam asa in cerc vicios! Pe atunci simteam doar durerea in corason, nu puteam gandi totul asa, la rece..Cred ca de fapt nu voiam sa-mi pun oglinda in fatza!
Si deodata, chiar deodata, a aparut el! eram in ultimul an de facultate si m-au dat pe spate ochii lui de pui de cerb! atat de calzi! imi dau lacrimile cand imi amintesc cum mi-a incalzit sufletul cu o privire! si ce zambet!..chiar si cand se incrunta, ochii ii zambeau! era atat de diferit de prietenii lui, se bucura pt orice lucru, oricat de mic, ma rugam de el sa primeasca un cadou, oricat de mic si simbolic! de fiecare data voia sa-mi ofere si el ceva in schimb! imparteam inghetata, imparteam iaurtul, mancam din aceeasi farfurie, povesteam ore intregi in fatza catorva berici si muuuuult rock (....ale tineretii valuri), si ne plimbam mult! Mi se parea o nebunie la inceput, pt ca ma surprindea in fiecare zi! Pe vremea cand eram tineri (;p) si ne descopeream, acel imprevizibil ma facea sa fiu in siguranta! Pt ca in sfarsit intalnisem un om al cariu destin nu era previzibil, un om cu mii de posibilitati in fatza, un om cu usile deschise! Eram in lumea lui si pt prima data nu ma mai temea de viitor! Chair ardeam de nerabdare sa deschid toate usile! cu el de mana nu-mi era frica de nimic! Eram copilul care cu gura casca se uita in sus, la cer, al copaci, la cladiri, si nu se uita pe unde merge pt ca stie ca tati il tine de mana! Fericirea acelui inceput dainuie si azi! si e ataaaaaaaaat de bine! Avem viitorul ca o dorinta si construim prezentul pt a ne indeplini dorinta! Acum ma face sa ma simt in siguranta tocmai previzibilitatea, pt ca stiu ca o sa ne fie bine!
Mult timp. la inceputuri, glumeam si ziceam "I'm going to be a nice butterfly!" chiar stiam ca o sa fiu! Si puiul meu mi-a deschis usile! a vrut sa ma vada crescand sub ochii lui! eu cred ca am crescut impreuna! :)
Iaca de unde nebunia mea cu fluturi! ii desenez peste tot! :)
Pt ca langa el o sa fiu mereu un fluturas tot mai frumos! :)

Ziceam ca e o lume nebuna chiar si in lumea noastra! Anul trecut spre exemplu, plangeam dupa o ocazie de a iesi din tzara, de a vedea alte locuri, de a calatori! Anul acesta, imi vin ocaziile pe banda! trei luni in Austria, 6 in Anglia! si sa vezi minune! nu le vreau, ma chinui sa conving oamenii ca nu le vreau! anul acesta e anul nostru, e anul in care incepem sa cladim familia noastra, e anul de care o sa ne amintim mereu! e anul in care traiesc bucurii unice! am emotii cand cautam invitatii de nunta si verighete, cand planuim petrecerile! dar sunt emotii frumoase! nu stiu cum o sa fie fiecare zi a vietii noastre si imprevizibilul acesta ma incanta, dar stiu ca o sa fie bine, si siguranta asta ma face fericita! :)

2 comentarii:

  1. Esti fericita ca ai intalnit omul potrivit.
    Sa fii mereu la fel! Te pup cu tot dragul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intradevar! minunea e ca s-a intamplat atunci cand n-am mai cautat......

      Ștergere