sâmbătă, 4 decembrie 2010

Aaaaaaa!

S-a descarcat (in cele din urma..) bateria aparatului foto..si nu pot descarca pozele ultimei saptamani!..:((
Ce s-a mai intamplat intre timp?..mult "quality time" cu dragul meu, fericire adevarata si surprize in lant..:) iubesc viata cand ajung acasa! de fapt,iubesc viata dupa ce plec de pe plantatie!..ne-am plimbat prin oraselul vechi, explorand stradutele vechi, speriind cainii cu latratul nostru (cee? it's fun! ;p), umblat prin ploaie, incalzit cu covrigi calzi si cu cafea, nopti transformate in zile si dimineti supra-somnoroase pana la plantatie, gatit minunatii de scoici(cumparat congelate si preparate smechereste cum stim noi ;p), mancat fructe bune bune bune..Nu povestesc evenimentele legate de plantatie..nu vreau sa-mi amintesc..:(
si a venit mosul! deja! :) in fiecare cate ceva! ca ma rasfatza scumpelul..pt ca vrem sa traim frumosul si atat! o sa pun si pozele dendata ce le descarc, dar deocamdata just some example: cutie imensa de "machieli" (numarasem zilele pana la deschiderea magazinului, innebunisem sarmanul ursulet ce ma auzea vorbind intruna "pe tema"..asteptam inceputul de luna doar ca sa patrund in lumea Sephora! ;p. Planuim sa evadam vineri seara in oras si "sa umblam" ca nebunii, deocamdata fara griji, prin oras! ajungem inevitabil la magazinul "cu pricina", parca pluteam..uuuuuite Dutzi, asta e..si asta face asa..si asta miroase asa...Ce mai, zburdam de la un raion la altul! se invarteau culorile in ochii mei mai ceva ca pe sevalet! Dutzi nu zice nimic, nu ma grabeste, chiar isi da cu parerea in privinta "rentabilitatii" unui produs sau al altuia..si deodata, ma trezesc ca .."o luam pe asta! gata! asta-i Moshul!"...mi-a picat fatza! m-a luat cu cald, inmuiat genunchii, tot tacamul!!! :)....nu stiu in ce masura par deplasata entuziasmata fiind de acest subiect, dar...in existenta mea a fost o perioada tare, tare grea! coseam papucii inainte sa ies din casa, machiajul meu consta dintr-un dermatograf si un rest uscat de mascara..Faceam doctoratul, predam la Universitate si toata bursa mea se ducea pe doctorat, ne chinuiam sa traim din banii Dutzului, nu visam sa avem nici jumatate din lucrurile pe care le avem deja...ce vremuri!Imi priveam studentele si nu-mi venea sa cred ca viata mea era la asa un nivel..doar doua bluze pe care le spalam si uscam intruna! le simteam privirile, le vedeam reactiile..stiu ca erau uimiti, dar stiam ca o sa-m fie si bine candva!.. Pe atunci, plimbandu-ne si privind in vitrine..eu oftand dupa o fatza aranjata si "hushpita", imi zice deoadata Dutzu :"ai fi mai frumoasa decat ea daca ai pune mana pe trusa..cu de toate!";p..I-am zambit, l-am imbratisat cu drag! stia ce e in sufletul meu, stia ce e in lumea mea..Stiu, stiu ca Mosul a venit acum cu "acea trusa"! stiu ca a asteptat si el momentul asta! stiu ca a vrut sa-mi dea rasplata pt acele vremuri!..;p.. Cum sa nu iubesc un asa pui de om?!?! minunatia mea!!! xoxoxoxo)
Azi ne-am inceput dimineata devreme, cu un drum la biserica..;p, am venit acasa pe o ploaie (iar) nebuna, ce ulterior s-a transformat intr-o ninsoare adevarata, alba si grea! copacii sunt toti plecati in fatza iernii, parca-i un peisaj de poveste! alb pufos peste tot! ninsoare adevarata! :) Cred ca ii place Mosului de mine, pt ca iar mi-a batut in portita! :)))) papushei de casa imensi, calzi si pufosi, in forma de ursuleti, dulciuri bune si felurite..;p Iiiiihaaaaa! :)) si cum sa stam in casa pe o asa vreme?!?!?! evident iesit la plimbare, prin mareata ninsoare! doi oameni de zapada mergatori si incantati ca niste copii!!! are Doamne-Doamne felul lui sa ne iubeasca si sa ne alinte..trebuie doar sa deschidem ochii!!! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu