miercuri, 16 martie 2011

Da' cine a avut vacanta? :)

Noi! :) nebunei calare peste munti si vai, tocmai pana in Piatra Neamt!:) ne-am hotarat de pe o zi pe alta si a doua zi la drum! bagaje incarcate, nu am purtat nici jumatate din cat am aproximat ca imi trebuie, dar nah..mai bine sa am de unde alege! :) si apoi emotii, ca..trebuie sa anuntam prietenii si familia asa, oficial, de nunta, nu doar la telefon..Apoi orasul de vizitat, oameni de cunoscut, povesti de depanat, emotii, anticipari, surprize suuuuuper, a fost ataaat de bine incat aseara, inainte de plecare, lumea credea ca sunt trista din cine stie ce motive! cand colo..eram trista ca plecam!:) pai unde atata cocoloseala si viata de printesa? :) aveam ritualul de dimineata: cafeaua de dimineata, in fiecare alt local, si ce cafele! cu menta, cu scortisoara, cu whisky, cu miere, cu frisca...mmmm:) me want some more! :)apoi masa de pranz, imbelsugata ca in povesti si zau ca ospitalitate ca pe acolo nu gasesti in alte parti! apoi povestile la un paharel de vin si poze vechi si povesti si apoi plimbari in oras, poze poze poze, vizite la prieteni, zile terminate tarziu in noapte si somn pe rupte pana a doua zi cand o luam de la capat! :) mmmmmm...mai vreau! :) planuri pt Pashte si o vacanta scurta inainte! planuri dupa cum am zis!
si acum gata, la somn! de maine poze descarcate si sumedenie de povesteli! :))
we are back! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu