sâmbătă, 29 iunie 2013

Happy Weekend


 
 
 
aer de vacanta :)

19 comentarii:

  1. Sufla un pic mai tare sa ajunga si la mine, macar aerul cald! :)))
    weekend minunat draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, ei! Mi-e necaz că nu pot să plec chiar acum pe litoral!;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma uit si ma tot uit la a treia fotografie si mi se pare ireal de frumoasa! Oare chiar exista asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  4. Vrei la mare, nu? Te cred! Ne mai mângâiem și noi cu pozele altora... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca stau bine si ma gandesc, era mai fain daca puneam pozele din vacanta trecuta! ce minunatie! :)

      Ștergere
  5. Anul asta am ciupit un pic de vacanta :) Nu mare lucru si nu la mare dar tot a fost ceva :)
    Frumoase imaginile!
    Pe Norah Jones o aud a doua oara in viata. Canta foarte OK dar imi place si mai mult cum arata. E tare, tare dulcica :)
    Happy weekend, Mona draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai avut o vacanta creativa! marea o sa vina si ea! :)
      ma bucur ca-ti place NJ! :)

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. dupa 2 luni de munca....:)
      lasa mai, sa vezi ce vacante o sa ai in studentie! :)

      Ștergere
  7. Visele in Romania inca nu se impoziteaza, asa ca am profitat de ocazie sa ma las purtat cu gandul chiar in locurile pe care le-ai infatisat prin fotografie. Multumesc. O duminica corespunzatoare si HW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt gratis visele, e drept! :) cheltuiala vine cand incepem sa le indeplinim! :))))

      Ștergere
  8. OOOOO, tu chiar vrei sa ne faci in ciuda, nu? La noi concediu sau vacanta (cum vrei sa ii zici) nu prea vom avea ....cine stie, poate la anul .....imegini superbe, cine nu ar vrea sa fie acolo?! O dupa-amiaza placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le facem la anul Alex, dar cine or sa fie fericite pe plaja, cu piticii dupa noi? :)))

      Ștergere
    2. Chiar asa, Mona! Eu vreau munte si mare ....

      Ștergere