sâmbătă, 7 februarie 2015

Ca si cand ai bate din palme

Asa a trecut saptamana asta! repede, intens, frumos, obositor, minunat, dureros!
Cu ce sa incep? saptamana asta a venit mama la noi! :) bebe mic e cu gura la urechi si chiuie de bucurie! nu si-a mai vazut bunica de aproape 5 luni, revederea a fost de neuitat, iar bucuria lui de acum e de nepretuit! :)
Au fost si peripetii insa, ca nu putem altfel! am plecat mai repede de la birou sa adunam una bucata mami de la aeroport! ia-o de unde nu-i! binenteles ca nu a stat acolo unde ne-am inteles, binenteles ca a ajuns in cealalta parte de aeroport, si binenteles ca dendata ce a revenit cu picioarele pe pamant s-a pus pe vorbit la telefon atat cat sa-si consume tot creditul! sun-o daca mai poti! gaseste-o daca mai poti! :)) pana la urma nu a fost chiar asa greu, s-a descurcat bine, a facut rost de un telefon si ne-am gasit! ce sentiment! nici nu pot sa il descriu precis! parca e si mai acasa aici, de cand e mama, parca nici nu am fost plecati de langa ea! zambeste intruna, e putin stingherita, dar stiu ca e mandra de noi :)
Am scapat de viroza, urata treaba! si am dat de un spate intepenit, plans de durere si tot tacamul. Stiu ca am cam exagerat in ultima vreme cu calculele si previziunile, aveam nevoie de un semnal de alarma...Ce legatura are? ARE!!  
Acum sunt ok, nu, nu pana data viitoare! :)))
What else? la munca e bine, e mult de lucru, dar e si funny, oricum nu e ca dincolo, si asta e enorm!
Seful meu mi-a spus azi ca stralucesc! sper ca nu doar la propriu, dar chiar ma simt bine in meseria asta, din nou! :)
Acasa nu am mai fost atat de harnica, mama e peste tot :)))) o mai lasam cateva zile apoi gata!
M-am cam saturat pe frig, de vaaaaaant si de zgribulit, de cizme, fulare si caciuli! mi-am dorit iarna, e drept, dar nu stiam ca vine la pachet cu crivatul! :)
Partea frumoasa e ca ne dam peste cap sa gasim divertisment indoor, plastilina zboara prin casa, pictam cu manutele (OMG, peretii casei nu stiu ce pericole ii pandesc la tot pasul! ), cantam, numaram, citim, fugim, butonam tablete, telefoane, nu ne plictisim! :)
Trag linie si e bine si frumos. Insa mi-e somn, strasnic! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu