marți, 9 august 2011

One more week!

Tocmai voiam sa-mi incep postarea cu povestea petrecuta azi la primarie, pt depunerea dosarului la Starea Civila, birocratie, cozi, etc. Doar ca imaginile vazute pe canalul de stiri, cu Londra in flacari, pradata de vandali (de ce??? cum e posibil? ce e specia asta? oameni sau animale?!?!) m-au lasat fara prea multe remarci sarcastice! oare mai e pe undeva vreo urma de civilizatie???
Sa revin! dimineata, ne-am trezit odata cu soarele, pt ca toti "recentii casatoriti"ne-au zis sa mergem acolo dis de dimineata, sa apucam sa ne fixam data si ora dupa bunul plac! zis si facut! maraieli cu jumatatea in plina dimineata, fuga sa facem cateva copii xerox, apoi cautam loc de parcare si mana in mana intram in primarie. ne izbim de o coada mareata, o ocolim cu sfiala, luam bon pt ghiseul nostru, si...suntem primii!! haHAA! asteptam apoi....cam o ora! suntem chemati in birou, incepem sa completam actele, el o parte, au o parte, apoi le schimbam intre noi, tragem cu ochiul sa vedem daca am completat totul bine, ne zambim pe ascuns (ca naaah..doamna cu stiloul parea o profesoara cam acra!), stabilim data si ora (saptamana viitoare, joi de la ora 12:00), si..hai sa fugim! da' de unde!!! credeam ca am scapat?? na-a-aa!! am pomenit de coada mareata (ocolita frumusel la inceput!)...eeeei bine, acum trebuia sa stam la coada, sa platim taxele (la un unic ghiseu de casierie!!). Si tine-te bine, rezista! miros de transpiratie?? si ce daca! parfuum!..zapuseala, imbulzeala, comentarii..casierita super-acra (atat de dimineata?!?) dar pana la urma, le-am platit, alt timp pana a dus Vladutzul chitantele la dosar..si gata!
Urma sa merg la birou!...cheful de munca sub nivelul marii!...dam o fuga scurta pana acasa, luam micul dejun (ultra micul dejun ;p), apoi mergem cu fufoshenia la birou, puuup scumpelul si..incepe nebunia!! pai mai vreau si pauza dupa ce ca am lipsit primele ore din birou??? cata tupel pe capul meu! asa ca...toti neuronii sa-si faca datoria! asta era dorinta sefului, cel putin! eu aveam alte ganduri...wooooow! inca o saptamana pana la cununie...atatea pregatiri de facut!...pressure!!!!!!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu