marți, 3 ianuarie 2012

Ieri :)





Adica: ieri a fost frig si a plouat! a lot! am resimtit frigul de acasa! nu puteam iesi la plimbare pt ca ne-am fi intors catzei plouati, asa ca am stat la casuca! si am copt! de toate! variatiuni pe baza aluatului fraged cumparat din magazin! nuci si alune si cacao, ricota si arome in loc de stafide..ce mai super fun! si nu am ars nimic si nu am spart nimic! :) asta da! apoi am citit! am terminat cartea adusa de acasa....miss my books a lot!...Apoi am jucat remy!  si am invata sa numar punctele! :) si ne-am uitat la tivu! haha! inca un pic si o dau pe italiana! mare lucru nu e, o intellegi usor cand o auzi, mai trebuie doar curajul de a pronunta cuvintele ce-mi rasuna intre urechi! :) Really fun-time, chiar si pe ploaie! ...& we kissed a lot! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu