duminică, 29 ianuarie 2012

Wise stuff :)))

Am invatat dimineata asta doua lucruri:
  • e periculos pt cel de langa tine daca visezi noaptea ca ai o albina pe picior, pt ca astfel jumatatea isi incaseaza shuturi in poponetz (si am pupat Ubi-ul de cand m-am trezit, dar tot ma simt prost pt kick-ass-ul tras .....Nu e de ras!)
  • cei care vorbesc mult, gandesc putin! sau nu gandesc deloc! si nici nu asculta! ceea ce intra tot la categoria "negandit"! pt ca daca i-ar asculta pe altii, ar incepe sa se intrebe daca tot ce vorbesc ei e corect. Si in plus, daca n-ar vorbi atat ar avea timp sa se intrebe "De ce am spus eu asta?"
  • si uite ca pana la urma am invatat trei lucruri de fapt: sunt unii forever-vorbitori-negandintori-de-altceva pt ca asa sunt ei, si sunt altii, normali in cea mai mare parte a timpului, care fac greseala asta! si uneori ma numar si eu printre ei! si chiar daca e pt cateva clipe, pana imi apare in gand prima intrebare "De Ce??", si tot e de ajuns! si stiu...eu recunosc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu