miercuri, 4 aprilie 2012

Desi.....

Desi ar trebui sa fiu o lady in fiecare clipa no matter what!
Desi poate altii ar considera-o o nimica toata pt ca lumea se confrunta cu probleme si dileme mai grave!
Desi atata timp am reusit sa ma desprind de tot si sa ma concentrez doar pe cele "ale sufletului"!
Vreau sa scriu despre asta acum ca sa ma descarc, ca sa...nu stiu! sa scot gandurile din cap!
Asadar, plantatie! (scuze Ubi, dar poti sa verifici cand am scris ultima data despre plantatie! ;p)
Am facut deja 4 ani, chiar ma apropii de 5, am invatat multe, am trecut multe obstacole si am depasit multe baiere, m-am agitat, m-am consumat, am invatat  sa spun ce cred, indiferent de consecinte, oricui!
Asa ca ....."cu dedicatie"!
Se intampla sa lucrezi pe o plantatie, sa vezi lucruri uimitoare si nu intr-un sens bun, se intampla sa te revolti in fiecare zi si bunul-simt sa uite sa mai treaca prin birouri, dar inveti sa te adaptezi fara sa te lasi atras in jocuri murdare, si cel mai grav: inveti ca asa sunt oamenii, nu-i poti schimba si cel mai bine e sa nu incerci! nu cu toti!
Nu (mai) am dorinte de cariera fulminanta, nu in momentul asta, si nu aici! vreau doar ca in fiecare zi sa fiu mai buna, in fiecare zi sa fac un pas inainte! ca e un pas de urias sau de furnica...dar inainte sa fie!
asa ca atunci cand imi exprim clar parerea cum ca nu vreau sa dau inapoi si nu sunt de acord sa ies din proiectare chiar si "pt binele firmei" facand chestii de hartogarii, inseamna ca NU VREAU SA DAU INAPOI!
Eeei bine, azi iese minciuna numarul 1 la iveala si aflu ca sunt trecuta pe lista "hartogarilor"! iau taurul de coarne, confrunt sefa cu "situatia" incercand sa aflu mai intai daca e greseala sau doar bataie de joc, dar cand incep sa mi se serveasca minciunile, una dupa alta precum un sirag de perle...scuza-ma, dar mi-e greata! spun ce am de spus, probabil ca nu o sa iesim la ceai in viitorul apropiat.....dar macar stiu ca mi-am spus parerea!
Minciuna 2 (doar azi..): o fundatie organizeaza un curs...al carui scop ar fi ca femeile sa aiba aceleasi sanse in cariera precum barbatii...Nu minimalizez importanta acestor actiuni, intr-o lume normala chiar ar insemna ceva, dar aici...Ma rog, sa zicem ca ma abtin in a comenta dinainte, si.."hai s-o facem si pe asta!". Ne inscriem pe lista, doar fetele ce am fost anuntate (....am spus "doar" ca naaaah, era vorba sa avem toate sanse egale), completam formulare, dar totul se opreste aici! sefa o sa se ocupe de toate si nu concepe sa treaca cineva peste....Formularele au ramas pe birouri, maine dimineata e termenul limita de inscriere..
Rontzi.....asta e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu