luni, 2 aprilie 2012

Monday Seven (11)

Nu este un concurs, este doar blogging interactiv!
Alege si publica intr-un articol, 7 fotografii  care te-au impresionat cel mai mult in saptamana ce tocmai a trecut, ataseaza cate un cuvant pentru fiecare fotografie publicata in functie de ceea ce-ti sugereaza tie fotografiile in cauza si inscrie articolul la Monday Seven!
Schema e simpla:
7 zile- 7 fotografii-7 cuvinte

 1) Liniste (vacanta de iarna)
 2) Asteptare (vacanta de iarna)
3) Oglindire (vacanta de iarna)
4) Umbre(vacanta de iarna)
5) Ploaie
6) Muzica
7) Fericire

Pt ca trecem printr-o perioada mai grea, pt ca mi-e dor de bine, de echilibru si de frumos (si stiu ca o sa fim bine cu totii!), am evadat in amintiri (vacanta de iarna), am evadat in muzica, m-am bucurat de ploaie si sper in fericire!

5 comentarii:

  1. Buna seara!
    Draga mea, stiu ca veti fi bine cu totii, asa cum spui, cum speri.
    Gandul meu e langa sperantele tale de bine.
    Cat despre postare, e ca atat mai valoroasa cu cat reprezinta, in mare parte, imagini din colectia personala...
    Iti multumesc ca ne-ai impartasit aspiratia spre bine si frumos!
    Multa sanatate si o seara placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imaginile sunt incredibile...inca nu am reusit sa gasesc una care sa'mi placa in mod deosebit
    O saptamana cat mai frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc dragelor! :)Ma bucur ca ati gasit timp sa luati parte la povestea mea!
    Elly, inca nu stim sigur data operatiei (sau daca se va mai efectua...), se pare ca maine vom afla mai multe, de aceea m-am abtinut in a mai scrie azi...
    Noapte buna si vise placute! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Intr-adevar! =D am fost extrem de norocosi si timp de 2 saptamani am haladuit prin Verona, Padova, Venetia si Florenta..:)
    http://viseazacatpotidemult.blogspot.com/search/label/vacanta%20Italia

    RăspundețiȘtergere