luni, 1 iulie 2013

Surprize pitite :)

 
 
Am trecut la gentile de vara atrasa de o umbra de soare! serios acum, cica e vara de o luna! undeeee?
Daaar totusi, ca sa fortez soarele sa zambeasca, vorba aceea, am scos geanta mea maaare galbena din cutie. Cotrobai prin buzunare, fac transferul si uaaau!! dau peste o cutie! o deschid mirata si dau peste ce se vede mai sus! am uitaaaat ca le aveam! nu mai stiam cand si cum le luasem! partea buna e ca acum mai am ceva nou si dragut! partea naspa e ca am o memorie......fantastica! :)

11 comentarii:

  1. Nu stii vorba cu..... cine pastreaza are? :)))))
    Si geanta de ce nu ne-o arati? Si stii ceva, inimioarele acelea din perdea mi-au furat..... inima! :))
    Seara faina! pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. geanta apare aici, in ultima poza:
      http://viseazacatpotidemult.blogspot.ro/2012/05/and-back-we-are.html
      :)
      ma bucur ca ti-au placut! :)
      pupam si noi! :)

      Ștergere
    2. M-ai facut sa rad sa ma îndoi! :))))))
      Nici cu telescopul lui Galileo nu o vad! :))))))
      pup!

      Ștergere
  2. He, he..sa tot cauti prin genti, nu? E bine cand mai gasesti cate ceva:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da da! :) cum am memoria fantastica, eu imi tot fac surprize :)

      Ștergere
  3. Pai asa zice si consoarta...n-am aia, s-a terminat aia, a trebuit sa-mi cumpar...si cand tre' sa mergem undeva mai la patru ace, sta si nu se poate hotara pe care sa le foloseasca(atunci le gaseste pe toate)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mmmda....acu' si fetele, ce sa facem? :)

      Ștergere
  4. Si astea doar intr-o geanta. :) Daca vei cauta in toate... :)
    Daca tot le-ai (re)gasit, sa le folosesti cu spor si placere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am gandit si eu sa caut in toate gentile, dar nu am gasit timp pana acum :)

      Ștergere
  5. ai uitat de ele ? cum se poate ? :)

    RăspundețiȘtergere