sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Iti amintesti?

Sigur, sigur fiecare fata a trait asta! fie ca era vorba de o evadare de la o petrecere nereusita, fie ca era o evadare din birou, fie ca era o retragere in linsite dintro harmalaie prea mare. La propriu si la figurat.
In momentele acelea sa dovedea ca prietenia e pretioasa, atat de pretioasa!  ajungeati atunci la acea rezonanta care echilibra totul. Uneori cu multe cuvinte, alteori cu priviri care spuneau totul. Dar ceva se completa in inima, ca o cuprindere mare si calda.
Am trait asta,am avut norocul sa constientizez asta! :) si se intampla si acum! chiar daca nu e face to face, ci doua laptopuri tinute in brate la mii de km distanta.

2 comentarii:

  1. Greu, greu sa lasi prietenii, Si eu am prietenele cele mai bune la distanta de mine, nu atat de mare ca in cazul tau dar tot mi-e dor tot timpul de ele.

    RăspundețiȘtergere