joi, 29 ianuarie 2015

Naiva sau....?

Povestisem mai demult de patania mea cu metroul, colegul chinez si un drum de 3 ore jumate pana la birou.
La vremea respectiva a fost o experienta ''cu bec''...si am tot incercat de atunci sa caut in orice lucru neplacut cate ceva bun si folositor.
Astazi ceva mi-a zgaltait reactia...domnul coleg isi daduse demisia din firma in acea perioada (aici preavizul e de 3 luni..)! oare era atat de Zen si de impacat cu toate pt ca stia ca se eliberase de ceva?..
Roxana zice ca am fost iar naiva....:)
poate are dreptate! :) atata vreme cat nu sunt o  acritura grumpy, e bine :)

4 comentarii:

  1. Eu una cred ca incerca sa-ti ridice moralul.....era frig, nu erau metrouri si la acea vreme "vorba buna" a ajutat! Nu cred ca este chestie de naivitate....... :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca e vorba de naivitate, poate el era asa zen pentru ca "se eliberase", dar tu ai perceput experienta in felul tau si te-a ajutat daca ai reusit sa vezi ceva bun in orice :)

    RăspundețiȘtergere