sâmbătă, 21 martie 2015

Happy Day

 Azi draga mea mi-a amintit ca e Ziua Fericirii. Mi-a amintit asta intrun moment in care tocmai voiam sa zic "asta e!" . A venit exact la timp, exact cum trebuia, exact cum aveam nevoie. O privire clara, de ansamblu, intro secunda,atat mi-a fost necesar ca sa ma umplu de energie si fericire! (si asta e mare lucru dupa o saptamana de 11-12 ore de munca..)
Asadar am inceput sa ma gandesc la toate cele ce ma fac fericita. Eei bine, lista e mult mai lunga decat as fi crezut! Ca am motive mari sau mici, ca ce inseamna pt mine fericire pt altu-i nimica toata, zau ca nu conteaza, atata vreme cat fericirea nu mi-e straina.
Si recunosc, e un sentiment minunat sa stii ca cineva care te iubeste iti aminteste cu fiecare ocazie ca trebuie sa faci mereu ceea ce-i bun sufletului. Oricat de mic, oricat de banal ar fi lucrul acela, tu fa-l. Pt ca urcand dealul, bucurandu-te de toate "maruntisurile" vietii ajungi sa iti dai seama ca dealul tau e ditamai muntele scaldat de cel mai cald si stralucitor soare, cu cea mai dulce apa cristalina.
Asadar, fericirile noastre:
- ploaia cu soare
- ninsoare mare si alba
- verdele de primavara
-auriul unei zile de vara, la plaja
- o cana mare de cafea cu lapte
- rodiile/ciresele/harbuzul/piersicile/bananele/mango/ capsuni....... 
- sa stau si sa ma uit la mare
- sa rad
- sa adorm in bratele lui
- sa ma asez in genunchi si sa ma rog bunului meu Dumnezeu ca m-am nascut si ca traiesc într-o tara civilizata
- sa plecam la drum hai hui cu masina
- sa stau la soare
- sa merg cu trenul
- sa ascult muzica
- sa mananc paine proaspata si calda
- sa tin pietre in palme
-sa aprind lumanarile parfumate
- sa iubesc
- sa citesc carti pe care sa nu le pot lasa din mana
- sa ma plimb
- sa inspir pana imi explodeaza plamanii aer rece de munte
- sa port sosete de lana iarna
-sa port tricourile lui a doua zi, de dimineata
-sa umplu casa de flori colorate si parfumate
-sa gatesc ceva bun
-sa am prieteni invitati la masa
-sa povestesc
-sa fac glume...si sa-mi folosesc sarcasmul
-sa stiu ca te gandesti la mine
- sa stau la "taclale" cu tine
- sa ating lemnul
-sa merg desculta prin iarba
-sa beau apa rece din fantana
-sa stau de vorba cu cei mai in varsta, unii chiar au vieti fantastice de povestit
- sa ascult muzica
-sa ma joc cu bebe

Lista e lunga, si o tin pt mine :)

4 comentarii:

  1. am uitat sa scriu "strugurii" si.... fericirea la care visez si se lasa asteptata: "momentul in care am sa te strang in brate!" :)) ♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam tot de pe lista ta se potriveste si la mine :)) bine, eu inca nu am experimentat cu bebe, doar in doze mici cu ai altora, si sincer nici nu ma grabesc in privinta asta, dar restul...restul clar da:)) :x

    RăspundețiȘtergere