vineri, 13 octombrie 2017

Pe scurt

Cam asa as reduce in cateva cuvinte ultimele 2 saptamani. Au trecut repede, toti trei am avut multe evenimente, ceea ce a fost incitant, obositor, a bit scary, minunat, revelator.
In weekend am evadat la o ferma, o experienta deosebita. Cata bucurie am trait in lucrurile acelea simple, e de necuantificat in cuvinte. Departe de "imagine" si alte frivolitati cotidiene, ne-am regasit acolo, in mijlocul naturii. Si oricat de corny suna asta, sau mai putin conform, in intinderea aceea larga am simtit prezenta Lui, precum intro biserica.A avut grija sa ne dezvalui atat de clar si simplu, cata frumusete a pus in lume si in sufletul oamenilor.
 Ganduri peste ganduri, planuri peste vise, insa deocamdata e doar cozy, playdoh peste tot si un Muscat-Otonel in paharul de vin😊

4 comentarii: