vineri, 14 mai 2021

La o cafea


 - Cum te impaci cu luxul?

- Eu? nu ma impac. Nu ma cert cu el, nu-l displac, nu fug după el, nu-l visez, nu-l obsedez. Avem o relație de independența. Nu mă validează, și nu simt ca mi-e indispensabil.

- Nu poti sa zici ca iti e indiferent. Te înconjoară la tot pasul, sa nu-mi spui ca nu ai vrea o mașină de lux, branduri de lux în accesorii, în haine. Sa nu zici ca nu ai vrea o casa mobilată lux. Luxul e autentic, aduce valoare oricărui obiect. Care e diferența dintre geanta asta cumpărată de nush-unde și un YSL, sau LV? Geanta asta cumpărată de nush unde nu are nici o valoare dacă vrei sa o vinzi, la fel și mașina, și haina și mobila. Dar tot ce are eticheta luxury isi păstrează valoarea în timp. Deci, sunt de acord sa vii la birou în trainers, dar tb sa fie ....ai ghicit, luxury! Poți sa vii în blugi și tricou, dar.....sa aibă prestigiu, sa știi de la distanta ca e un produs lux. Suntem ambasadorii firmei pana la urma.

- Deci trainersii ăștia sunt prea ieftini? am depășit doar 200£ cu ei (la oferta), trebuia sa coste minim cât? dublu? triplu? Și tricoul asta 80£ (la oferta), e prea putin? cât trebuie sa fie minim? 200? ca sa prind brandurile cu putine litere? Sacoul? e bun? daa? mă bucur, măcar cu una ne-am lămurit. Știi ce mă gândesc, dacă tot tb sa mă identific cu firma luxury, și sa fiu ambasador, mărim și noi salariul? punem și noi la dispoziție un cont pt îmbrăcăminte? 

- Aaa nu....stii ca tb sa reducem costurile. 

- Adica firma reduce costurile, dar eu tb sa le triplez pe ale mele ca sa fiu ambasadorul firmei? unde e valoarea? nu mai e în lux? de ce reduce firma costurile, dacă luxul aduce valorea și valoarea rămâne intacta în timp? De ce nu continuam sa cheltuim, dublu triplu pe obiecte și materiale, pt ca ...te-am înțeles bine cred, high brands aduc doar lux? Pt ca nu e sustenabil?? ooooh am înțeles, makes sense. Mai zi-mi odată te rog, partea aia în care tb sa dau măcar 500£ pe adidași, ca altfel nu e frumos. Cât e de sustenabil? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu