sâmbătă, 24 septembrie 2022

Switch


 Pauza de la social media, cel mai bun lucru din vara asta!

Telefonul a mers doar pe poze, gmaps, booking și comandat mâncare.

Prietenii buni au primit dozele zilnice de ''ăștia suntem și asta facem'', dar altfel.... pauza totala.

Calmitate, bucurie, împlinire, totul simțit pe de-a-ntregul.

Nu mi-a pasat de cine ce zice, de cine ce ar putea sa interpreteze, de ''iar zice lumea ca mă dau mare'' sau ''iar îmi aud urechile cât de ne--creștină / superficiala'' sunt. 

Simplitate în lucruri mici, bucurii mari.

Vorbim despre asta, despre marea relaxare. Sorbim ceaiul, las aburii dulci sa îmi cuprindă fata. Zâmbește cald si îmi spune: ''darling, nu trebuie sa te implici mai mult acolo unde ceea ce ai dăruit deja nu e apreciat''.  Și a cuprins în vorbe ce am învățat vara asta.


2 comentarii: