marți, 18 mai 2010

Ploaia asta...


De joi ploua intr-una! si nu da semne sa se opreasca! si mi-e frig si mi-e dor de soare..stare de catzel plouat si usor (da da..parca numai "usor"!) deprimat!..nici culorile de pe haine nici culorile de pe unghii nici culorile de la ochi (nu! nu vanatai! ;p ma refer la machiaj! ;p)..nimic nu ma ajuta! pana cand.......s-a intamplat!
Asta! ieri am facut o lunga luuuunga plimbare prin ploaie! :) la inceput nu aveam cea mai buna stare in suflet...dar treptat..s-a transformat! pt ca a fost:
  •  asta:


 traducere: umbrela mea colorata(nu chiar ca asta..dar are si ea farmecul ei ;p) sub care ma adaposteam in timp ce turuiam si turuiam si povesteam si-mi innebuneam ursul de cap..cred..dar nu s-a vaitat oficial! ;p
  • asta:

traducere: in tot frigul de afara m-am incalzit la sobita mea! :) ce te mai ubeeeeesc!!!! :)
Asa ca azi dimineata, cand am luat de la capat cu ploaia..in goana iesind in intampinarea autobuzului, inca infasurand esarfa la gat in timp ce ma chinuiam sa-mi inchid si nasturii hainei, cu geanta atarnand cum putea si ea de brat..mi-am zis! ha-ha! azi nu! azi nu o sa mai plang din atata!! :)
Si am inceput sa vad partile bune din zilele ploioase!
Mirosul de cafea..se simtea in tot biroul un miros frumos de cafea! fiecare cu aroma lui..stateau toti incercand sa-si incalzeasca mainile pe cana fierbinte si se chinuiau sa soarba prima inghititura! ma umfla rasul pt ca riscau totul, stiau c-o sa-si arda buzele, dar totusi se ingramadeau la prima gura de cafea! :) ce face omul cu pasiunea lui!..sau ce face pasiunea din om!:)
Eu n-am baut cafea..mi-am facut doar ceai..cu mere si scortisoara! :) si mi-am incalzit fatza in aburii canii si mi-am incalzit palmele..si-am inchis ochii visand ca sunt altundeva, pe un balcon, intr-un scaun comod..privind lumea! a fost un vis scurt..dar productiv! :))
Si mi-am amintit de o ziulica petrecuta in ploaie! gogosi bune bune la metrou, fuga pe strazi cautand un sediu de firma..;p apoi o plimbare prin tot Herastraul, doar noi si ploaia si florile si iar alta fuga pe strazi si...iti amintesti iubi?:)) sau ploaia de anul asta..de ziua ta? :)) imi amintesc senzatia de cald!:) ne-am intors in camera si acolo era cald..dushul fierbinte dupa o ploaie rece..si un ursulet cald alaturi! ..aaaaaa! :)) imi place sa ne plimbam prin ploaie..spalam toate grijile, asa-i? si-mi mai place privirea ta! esti ca un tatic ce-si inspecteaza copilul sa vada daca are caciula trasa bine pe urechi si fularul bine strans la gura! ce sa-i mai zici "stai domle ca nu asa e moda!" :) no no no no! moda nu are nici o sansa in fatza grijii lui! :) si uite! imi place cand ne ploua!! :))
You should try it too! :)) Enjoy the music! :)
http://www.youtube.com/watch?v=VILWkqlQLWk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu