joi, 11 noiembrie 2010

Mmmmmmmm..yeeees! :)

Rooontzi...behave! :)))))))) stai ca inca mai am ranjetelul pe fatza!:)))) cred ca esti singurul lucru bun din munca pe plantatie! :))
Azi m-am trezit cu noaptea in cap, inca nu era lumina afara dar pt ca aveam atat de multe de facut....am deschis ochii, m-am gandit la toate ce si cum sa le fac, m-au coplesit intratat incat am adormit la loc!! :) nu e de ras, pe bune! :)) dupa cateva ore m-am dat jos din pat si ...maratonul a inceput! curatenie absoluta, parchet, pereti, geamuri, mobila, decoratiuni (am hotarat sa nu mai cumpar nimic din registrul "decoratiuni" pt ca la fiecare curatenie imbatranesc pana curat tot si cum piticii mei urla cand a mai ramas pe undeva un firicel de praf...). Intr-un final am terminat curatenia, mai am de pregatit ceva de-ale gurii si apoi.....inca multe de facut! Aaaa, inca o descoperire! am constientizat ca avem prea multe lumanari parfumate (nu-mi vine sa cred ca recunosc asta pt ca pana acum ziceam ca niciodata sunt de ajuns ;p)! le gasesc peste tot! de toate culorile, cu toate aromele! scortisoara, vanilie, trandafir, ceva marin care de fapt e dulceag ca vanilia, mar verde, rosu verde albastru alb si combinatii! incredibil! ;p dar imi plac atat de mult! casa e imbracata intr-o lumina calda...place si atat!
Scriu si ma tot uit la ceas! piticul cu planificarile ma zoreste, asa ca...la lupta Zoe! :)
Si am facut un an de blogger! am vrut sa fac un inventar, dar cred ca il pastrez pt sfarsitul anului, nu de alta dar mai sunt multe de trait! :)
Si peste toate sunt super indragostita! asta ma face sa plutesc! :) stiu ca si azi Ubi ma va face fericita si asta-i toata linistea mea! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu